| کد خبر: 179629 |

◄ برگزاری بیش از 15 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان پاییز بیش از 15 هزار نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی، عمومی و مدیریتی را برگزار کرده است.

تین نیوز

فرودگاه اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان پاییز بیش از 15 هزار نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی، عمومی و مدیریتی را برگزار کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه اصفهان، این فرودگاه با قرار گرفتن در مرکز کشور و به وابسته داشتن امکانات مطلوب آموزشی و اقامتی سالانه پذیرای تعداد قابل توجهی دوره آموزشی از سال 1395 تاکنون بوده است.

این اداره‌کل در سه ماه سوم سال جاری با برگزاری پنج عنوان دوره تخصصی برای مدیران، 16 عنوان دوره برای کارشناسان اداره های عملیاتی در بخش‌های مختلف و سه عنوان آموزش عمومی برای تمام کارکنان شاغل در اداره کل، یکی از فرودگاه‌های فعال در امر آموزش تخصصی و عمومی کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به شمار می‌رود.

دوره‌های آموزشی برگزارشده شامل‌ 8608 نفر ساعت آموزش تخصصی کارشناسان عملیاتی، ‌108 نفر ساعت آموزش تخصصی مدیران فرودگاه و 3260 نفر ساعت آموزش عمومی است.

افزون بر 12 هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده برای کارکنان فرودگاه اصفهان و شرکت فرودگاه‌ها 3056 نفر ساعت آموزش شیوه های ارتباط موثر برای تمام کارکنان شاغل در بخش‌های مختلف شامل پلیس،‌ یگان حفاظت، گذرنامه، شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی،‌ بهره‌برداران و غرفه‌داران ارایه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.