| کد خبر: 179626 |

◄ برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز کلاله- زاهدان

فرودگاه کلاله کاملا عملیاتی است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با تاکید بر این‌که فرودگاه کلاله دارای تمام زیرساخت‌های لازم را برای برقراری پروازها دارد، عنوان کرد که تنها دلیل توقف پروازهای این فرودگاه استقبال کم مسافران بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابیان این مطلب عنوان کرد: طی دو سال گذشته در سه مرحله پرواز در فرودگاه کلاله برقرارشده که دو مرحله نخست توسط شرکت هواپیمایی پویا و آخری نیز (از فروردین تا هفتم آبان امسال) توسط هواپیماهای ATR ایران ایر بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با اشاره به حمایت‌های شهرام کوسه‌غراوی، نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی از برقراری پروازهای فرودگاه کلاله افزود: در عین حال در بازه زمانی شش ماه برقراری پروازهای ATR میانگین استقبال مسافران کم‌تر از 20‍‌درصد ظرفیت صندلی‌ها بوده و حتی در برخی روزها فقط یک یا دو مسافر داشته که به لغو پرواز انجامیده است.

وی با تاکید بر این‌که فرودگاه کلاله یکی از زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مهم استان گلستان و کاملا عملیاتی است، گفت: این فرودگاه توانسته در خاموش کردن بحران آتش‌سوزی جنگل گلستان و نیز انجام پروازهای تفریحی و دوره‌های چتربازی نقش موثری ایفا کند. اداره کل فرودگاه‌های گلستان و نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه نیز پیگیر برقراری پروازها برای تامین آسایش اهالی کلاله است.

آذری هم‌چنین از برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز در مسیر زاهدان- کلاله خبر داد و افزود: برای تحقق این امر نیازمند برطرف کردن مشکل سوخت‌رسانی هستیم که در این زمینه رایزنی‌هایی با نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شده تا یک خودروی سوخت‌رسان 8000 لیتری به این امر اختصاص یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.