| کد خبر: 178783 |

◄ فرودگاه هم‌چون «بِرّ» و «تَّقوی» است؛ باید از توسعه آن حمایت کرد

فرودگاه هم‌چون« بِرّ» و «تَّقوی» است، باید از توسعه آن حمایت کرد.

تین نیوز

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان این‌که فرودگاه همچون بِرّ» و تَّقوی» است از همه مسئولان خواست تا با مشارکت و تعاون با مدیران فرودگاهی بستر رشد و توسعه فرودگاه شاهرود را فراهم کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازروابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، آیت‎اله سیدمحمد شاه‌چراغی در حاشیه سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان شاهرود، در گفتگو با گروه اعزامی روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: فرودگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و من به مردم استان و مردم ولایی شهرستان شاهرود تبدیل‌شدن این فرودگاه به فرودگاهی که قابلیت پروازهای بین‎المللی و خارجی را یافته است تبریک می‎گویم و به امید خدا و با کمک آقای رئیس‌جمهور این فرودگاه رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر حمایت خود و امام‌جمعه شهرستان شاهرود از رشد و توسعه فرودگاه شاهرود گفت: من خوشحالم که قرار است فعالیت‎های این فرودگاه تقویت شود و امیدوارم همه مردم استان به‌ویژه شهرستان‎های دامغان، شاهرود و میامی بتوانند از خدمات آن بهره‎مند شوند.

آیت‎اله شاه‌چراغی با اشاره به آیه «و تعاون‌ها عَلَی البرِّ و التَّقوی » مبنی بر تعاون و همکاری در انجام کار خیر گفت: فرودگاه هم «بِرّ» است و هم «تَّقوی» است و اگر چنین بدانیم پس باید همه در آن مشارکت کنیم و من از مسئولان استانی می‎خواهم که در این راه با مدیران فرودگاهی همکاری و همراهی داشته باشند.

رئیس‌جمهوری در جریان سفر دوروزه (13 و 14 آذر) به استان سمنان در جمع مردم شهرستان شاهرود با توجه به ظرفیت‎های فرودگاه شاهرود آن را به‌عنوان فرودگاه بین‎المللی (مرز هوایی) اعلام کرد و از مسئولان خواست به‌سرعت زمینه این امر را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.