| کد خبر: 178512 |

◄ ابراز رضایت استاندار جدید خراسان جنوبی از تامین زیرساخت های فرودگاه بیرجند

آغاز توسعه ترمینال فرودگاه در آینده نزدیک انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از بازدید و ابراز رضایت استاندار جدید از زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی فراهم‌شده در استان طی سال های اخیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هادی سلامی  با اعلام این خبر توضیح داد: روز گذشته (12 آذر) محمدصادق معتمدیان، استاندار جدید خراسان جنوبی در نخستین روزی کاری خود به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و هیات همراه از فرودگاه بیرجند بازدید کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی، افزود: استاندار خراسان جنوبی ضمن بازدید از باند، سیستم روشنایی، پارکینگ هواپیما،‌ برج‌مراقبت، اداره الکترونیک، شبکه پیام‌های هوانوردی، اداره ایمنی زمینی از نزدیک در جریان زیرساخت‌های ایجادشده طی سال های اخیر قرار گرفت.

سلامی با اشاره به بازدید استاندار از پروژه ساخت پاویون فرودگاه بیرجند عنوان کرد: ساخت پاویون فرودگاه با زیربنای 1100 مترمربع واقع در ضلع شرقی ترمینال فعلی به پیشرفت 60 درصدی رسیده و در انتظار جذب اعتبار استانی برای تکمیل پروژه هستیم. همچنین قرار است 20 آذر امسال مناقصه توسعه ترمینال فرودگاه و افزایش 3500 مترمربعی فضای این ترمینال برگزار شود.

وی هم‌چنین گفت: در این بازدید مقررشده با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده در فرودگاه‌های بیرجند و طبس کارگروه تخصصی استان برای جلب همکاری شرکت های هواپیمایی جهت افزایش پروازها برگزار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.