| کد خبر: 177760 |

◄ انتصاب مسئول حراست فرودگاه ارومیه

مسئول حراست فرودگاه ارومیه معرفی شد.

تین نیوز

با حضور مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست فرودگاه ارومیه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های آذربایجان غربی، مراسم تکریم مسئول سابق حراست فرودگاه ارومیه و نیز معرفی مسئول جدید حراست با حضور رحمت‌اله فیروزی‎پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی، رئیس حراست کل استان، نماینده اداره اطلاعات استان، مدیرکل، معاونین و روسای ادارات اداره‌کل فرودگاه‌های استان، فرماندهان پلیس و یگان حفاظت هواپیمایی و رئیس حراست ایران‌ایر و گذرنامه فرودگاه برگزار شد

در این مراسم، کمال پرهیزکار مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی ضمن تجلیل از زحمات محمدحسین روحی و آرزوی توفیقات بیشتر برای اکبر حسنی مسئول حراست فرودگاه بر نقش اساسی حراست اشاره کرد و افزود: مواظبت از سلامت سازمان، مشاوره به مدیر سازمان، شایسته‌سالاری، حفظ سلامت نیروی انسانی، کمک به انتصاب افراد شایسته، تعامل و هم‌افزایی با کارکنان و رضایت کامل مخاطب براساس اخلاق، شرع مقدس و قانون محوری از کارهای اصلی حراست است.

در این مراسم فیروزی‎پور ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های محمدحسین روحی که پیش‌ازاین مسئولیت حراست فرودگاه ارومیه را بر عهده داشت، اکبر حسنی را به‌عنوان مسئول جدید حراست فرودگاه ارومیه معرفی کرد.

وی گفت: واحد حراست یکی از مهم‌ترین واحدهای شرکت فرودگاه‌های کشور است و وظیفه تأمین امنیت و مراقبت از سلامت شرکت در حوزه‌های مختلف کاری را بر عهده دارد و در این راستا تدابیر ویژه‌ای برای امنیت فضای فرودگاهی و ایجاد محیطی امن و آرام برای کلیه مسافران اندیشیده شده است.

وی بابیان این‌که در آموزه‌های دینی نیز به مقوله امنیت توجه جدی شده و حراست نیز در این راستا از جایگاه والا و ویژه‌ای برخورداراست، گفت: حراست با همکاری و همدلی نیروی انسانی می‌تواند مأموریت خویش را که بر مبنای پیشگیری استوار است به سرانجام رساند.

در این مراسم هم‌چنین روحی گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی مسئولیت حراست فرودگاه ارومیه ارائه داد واکبر حسنی نیز محور برنامه‌های خود را که براساس دستورالعمل‌های امنیتی و حفاظتی تدوین‌شده است٬ تشریح کرد.

در ادامه جلسه احکام آقایان روحی و حسنی توسط مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی به وی اهدا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.