| کد خبر: 175767 |

◄ آمادگی فرودگاه اهواز جهت استقبال از زائران اربعین حسینی

فرودگاه اهواز جهت استقبال از زائران اربعین حسینی آمادگی دارد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: فرودگاه اهواز آمادگی استقبال از زائران اربعین حسینی را دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های خوزستان، محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: فرودگاه اهواز هم‌چون سال‌های گذشته آمادگی استقبال از زائران حسینی را دارد و تلاش خواهیم کرد امسال خدمات بهتری جهت رفع نیاز زائران ارائه کنیم.

وی افزود: تدارک برپایی و استقرار موکب بانام شهدای فرودگاه اهواز در حال انجام است که انشااله در این موکب با همکاری کارکنان، بسیج و پرسنل سپاه و پلیس فرودگاه پذیرای عزیزان مسافر و زائران گرامی هستیم.

رضایی ادامه داد: امسال اورژانس مستقر در فرودگاه اهواز با آمادگی مضاعف نسبت به گذشته در ایام اربعین آماده پاسخگویی به نیاز درمانی زائران است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در خصوص امکان اسکان زائران در فرودگاه گفت: با توجه به وسعت و امکانات مسجد فرودگاه، آمادگی اسکان و پذیرایی از زائران عتبات عالیات جهت استراحت و یا در صورت تاخیر احتمالی پروازها نیز وجود داشته و در این راستا نیز از هرگونه تلاش فروگذار نخواهیم بود.

همه‌ساله زائران بی‌شماری از اقصی نقاط کشور جهت حضور در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق به استان خوزستان سفر می‌کنند که در میان فرودگاه اهواز توانسته نقش مطلوب و بسزایی در امر جابه‌جایی زائران در این ایام ایفا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.