| کد خبر: 174449 |

◄ مهرآباد برای برگزاری مانور کامل طرح اضطراری آماده می‎شود

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برگزاری جلسه آمادگی برای برگزاری مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد با حضور معاونان و واحدهای دخیل در برگزاری مانور طرح اضطراری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد، با تاکید بر انجام به‌موقع مانور و رعایت استانداردهای بین‎المللی در مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد گفت: این فرودگاه بزرگ و پرترافیک که در طول عمر خود موارد اضطراری و بحرانی زیادی را تجربه کرده است و در مواقع بحرانی کشور بازویی پر توانی برای ارائه خدمات است باید از آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری برخوردار باشد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت: مانورهای رومیزی و محدود پیش‎نیاز مانور طرح اضطراری است و هرکدام از این هماهنگی‎ها به‌نوعی در ایجاد همبستگی و وحدت عمل میان همه نیروهای شرکت‌کننده از فرودگاهی، امدادی و بهداشتی، نجات و آتش‌نشانی و نظامی در همه سطوح است.

صفی‎نیا در مورد برگزاری مانور طرح اضطراری ادامه داد: این مانور طبق سند بین‎المللی 9137 ایکائو برای آشنایی و هماهنگی بخش‎های درون فرودگاه و همچنین بخش‎های مرتبط در بیرون از فرودگاه انجام و در جلسه‎های هماهنگی آن مانورهای گذشته مرور و ارزیابی می‎شود و نقاط قوت و ضعف مانور موردنقد و بررسی کارشناسی قرار می‎گیرند و برای سه موضوع فرماندهی، ارتباطات و هماهنگی برنامه‎ریزی می‎شود.

پیش‌بینی می‌شود که مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد در آبان 97 برگزار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.