| کد خبر: 173123 |

◄ آغاز پروازهای کارگو ایران‌ایر از فرودگاه پیام

معاون فرودگاهی پیام از آغاز پروازهای کارگو ایران‌ایر از هفته آینده در این فرودگاه خبر داد و گفت: بر اساس طرح جامعه، فرودگاه پیام در افق 1416 باید بتواند 3/5 میلیون مسافر را جابه‌جا کند.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از آغاز پروازهای کارگو ایران‌ایر از هفته آینده در این فرودگاه خبر داد و گفت: بر اساس طرح جامعه، فرودگاه پیام در افق 1416 باید بتواند 3/5 میلیون مسافر را جابه‌جا کند.

منوچهر اتقیایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان این‌که پروازهای مسافری فرودگاه پیام از روز جمعه (23 شهریورماه) توسط شرکت هواپیمایی تابان به مقصد مشهد آغاز خواهد شد، گفت: در حال حاضر بیش‌تر فعالیت فرودگاه پیام بر روی پروازهای کارگو و آموزش خلبانی منحصر شده که با اقدامات صورت گرفته حوزه مسافری نیز به آن افزوده شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته در ساعت 16:15 دقیقه پرواز کرج-مشهد از فرودگاه پیام انجام می‌گیرد.

معاون فرودگاهی پیام به برنامه‌های این فرودگاه برای افزایش پروازهای مسافری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ایرلاین‌های خارجی و شرکت هواپیمایی پویا در فرودگاه پیام پروازهای کارگو انجام می‌دهند.

منوچهر اتقیایی

اتقیایی از برقراری پروازهای کارگو ایران‌ایر در فرودگاه پیام از هفته آینده خبر داد و گفت: طراحی فرودگاه پیام برای هواپیماهای کارگو بوده و ظرفیت و توانایی‌های بسیاری در این فرودگاه برای حوزه کارگو وجود دارد و بزرگ‌ترین هواپیماهای باری در جهان نیز می‌توانند در این فرودگاه نشست‌وبرخاست داشته باشند از همین رو فرودگاه پیام از لحاظ زیرساخت‌ها برای نشست‌وبرخاست هواپیماهای مسافری هیچ مشکلی ندارد.

او تاکید کرد: بر اساس طرح جامعه، فرودگاه پیام در افق 1416 باید بتواند 3/5 میلیون مسافر را جابه‌جا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.