| کد خبر: 171855 |

◄ پایان عملیات رفت پروازهای حج تمتع از فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان‌جنوبی از پایان موفقیت‎آمیز عملیات اعزام ۲۳۵۳ زائر خانه خدا از فرودگاه بیرجند خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان‌جنوبی از پایان موفقیت‎آمیز عملیات اعزام ۲۳۵۳ زائر خانه خدا از فرودگاه بیرجند خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان خراسان‌جنوبی، هادی سلامی گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام‌شده، امسال بیش از ۲۰۰۰ زائر در قالب ۱۷ کاروان از فرودگاه بیرجند توسط ۱۰ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه امسال پروازهای حج فرودگاه بیرجند نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است، افزود: تعداد ۲۳۵۳  زائر با ۳۹ هزار  کیلوگرم بار توسط هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی اعزام شدند.

سلامی با اشاره به اینکه پروازهای اعزام زائران خانه خدا از ۲۰ تا ۲۳ مرداد انجام شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری همه‌جانبه تمام واحدها وادارات فرودگاهی و استانی، امسال فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تأخیر انجام شد.

او افزود: پروازهای مرحله رفت با کمترین تأخیر انجام‌شده و فرودگاه بیرجند در این ایام به‌صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی به زائران و اهالی استان را برعهده داشت.

سلامی اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اتخاذشده در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی به حجاج و مستقبلان ارائه دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی درباره عملیات بازگشت زائران گفت: مدت‌زمان سفر زائران ۳۰ تا ۳۲ روز است و طبق برنامه‎ریزی بازگشت حجاج اعزامی از این فرودگاه بین ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه از مدینه منوره انجام خواهد شد.

او با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در عملیات حج عنوان کرد: با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری درباره پروازهای حج، این اداره کل در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران نسبت به تجهیز و تأمین امکانات فرودگاهی برای هرچه بهتر برقرار شدن این پروازها اقدام کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.