| کد خبر: 171535 |

◄ روند مطلوب پروژه بهسازی فرودگاه‌های اصفهان

توسعه ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان پیشرفت 18‌درصدی داشته است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پیشرفت 18‌درصدی طرح توسعه ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان از 6000 به 15 هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حسن امجدی گفت: یکی از برنامه‌های میان‌مدت ما، افزایش ظرفیت این ترمینال به دو برابر ظرفیت فعلی است و در این راستا سال گذشته قرارداد اجرای این پروژه را منعقد کردیم و قرار است فضای این ترمینال را به 15‌هزار مترمربع برسانیم.

وی بابیان این‌که ترمینال خارجی فعلی دارای ظرفیت 500هزار نفر در سال است، افزود: هزینه اجرای این پروژه با احتساب ساختمان ترمینال، تاسیسات و سالن تشریفات آن 24 میلیارد تومان است.

امجدی همچنین از آغاز عملیات توسعه پارکینگ هواپیما در فرودگاه اصفهان به‌منظور افزایش توان این فرودگاه برای میزبانی هواپیماهای شرکت‎های هواپیمایی خبر داد و گفت: در جریان این عملیات که پس از انجام مطالعات اولیه و برگزاری مناقصه آغازشده است ظرفیت پارک هواپیما از 10‌موقعیت به 23‌موقعیت افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این پروژه از نیمه تیرماه شروع‌شده و مبلغ قرارداد آن 232 میلیارد و 300‌میلیون ریال است که باید در مدت 18‌ماه به پایان برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان هم‌چنین از پیشرفت 90‌درصدی پروژه بهسازی فرودگاه اصفهان با صرف اعتباری بالغ‌بر 120 میلیارد ریال خبر داد و افزود: ساخت تصفیه‌خانه فرودگاه بااعتبار 70‌میلیارد ریال به پایان رسیده و در حال بهره‌برداری آزمایشی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.