| کد خبر: 169735 |

◄ اعزام بیش از 6500 زائر خانه خدا از فرودگاه اصفهان

بیش از 6500 زائر خانه خدا از فرودگاه اصفهان عازم سرزمین وحی می شوند.

تین نیوز

ایام حج‌تمتع 97 فرودگاه‌بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان میزبان 6594 مسافر از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه اصفهان، جلسه هماهنگی حج‌تمتع 97 فرودگاه‌بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور مدیریت حج و زیارت اصفهان، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و نمایندگان سایر نهادها و ارگان‌های درگیر در عملیات حج برگزار شد.

در حاشیه این جلسه حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان، عنوان کرد: پروازهای رفت حج فرودگاه اصفهان از هشت مردادماه آغاز و 19 مرداد پایان می‌پذیرد و طی این عملیات 6594 مسافر در قالب 45 کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: حجاج اعزامی از فرودگاه‌بین‌المللی اصفهان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یک کاروان از استان یزد بوده که تعداد 6003 زائر از استان اصفهان در قالب 41 کاروان و 451 زائر از چهارمحال و بختیاری در قالب سه کاروان 140 زائر از یزد در قالب یک کاروان عازم سفر حج هستند و زمان بازگشت حجاج از کشور عربستان از هشت شهریورماه امسال خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان، یادآور شد: فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه‌های امام و مشهد و در رتبه سومین فرودگاه در تعداد پروازهای حج‌تمتع قرار دارد و نسبت به سال قبل رشد بیش از سه درصدی در اعزام زائرین به سرزمین وحی داشته است.

وی افزود: فرودگاه‌بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در حال برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر ویژه برای آمادگی هرچه بیشتر جهت اعزام حجاج است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.