| کد خبر: 158601 |

اختصاص ردیف اعتباری برای فعالیت های ورزشی فرودگاه‌ها

برای حضور فعال تر کارکنان فرودگاه ها در فعالیت های ورزشی باید بخشی از بودجه و اعتبار هر فرودگاه به ساخت سالن ویژه و برگزاری مسابقات ورزشی اختصاص یابد. در واقع، هزینه کردن برای ورزش، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است.

تین نیوز
نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سازمان لیگ فوتسال کشور و سرکشیک ایمنی زمینی فرودگاه زاهدان گفت: برای حضور فعال تر کارکنان فرودگاه ها در فعالیت های ورزشی باید بخشی از بودجه و اعتبار هر فرودگاه به ساخت سالن ویژه و برگزاری مسابقات ورزشی اختصاص یابد. در واقع، هزینه کردن برای ورزش، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدمهدی جانی کول، سرکشیک ایمنی زمینی فرودگاه های سیستان و بلوچستان و نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سازمان لیگ فوتسال کشور و مسئول ورزش فرودگاه های سیستان و بلوچستان است. وی که متولد سال 1347 است، 26 سال سابقه کار در فرودگاه های کشور دارد و اکنون مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرودگاه های سیستان و بلوچستان است.

وی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به فعالیت های ورزشی در سازمان ها و نهادهای مختلف توضیح داد: دایر کردن برنامه ورزش صبحگاهی و تدارک مسابقات ورزشی مناسبتی در سلامت روحی و روانی کارکنان و ارتقای مسئولیت پذیری آنها هم موثر است، ضمن اینکه تعامل کارکنان با یکدیگر و انعطاف پذیری و صمیمیت آنها نیز افزایش می یابد. به جرات می توان ادعا کرد که توجه ویژه و برنامه ریزی برای انجام فعالیت های ورزشی مستمر در فرودگاه ها در افزایش بازده کاری کارکنان موثر خواهد بود.

سرکشیک ایمنی زمینی فرودگاه های سیستان و بلوچستان تشریح کرد: ورزش و آمادگی جسمانی همچین در برخی از حوزه هایی کاری فرودگاهی  از جمله ایمنی زمینی تاثیری مستقیم دارد و آتشنشانان باید دارای توان جسمی بالا و سلامتی کامل باشند که این هدف با انجام تمرین های ورزشی و آمادگی جسمانی محقق می شود.

جانی کول با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای ورزش، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است، افزود: بهتر است به جای اختصاص سرانه ورزش در حقوق دریافتی کارکنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بودجه و اعتباری خاص برای ساخت سالن ورزشی در تمام فرودگاه ها و انجام برنامه های مستمر درقالب مسابقات مناسبتی در حوزه های مختلف در نظر گرفته شود.

این مرد موی سپید صنعت فرودگاهی گفت: همچنین بهتر است مسئولان ورزش فرودگاه ها دارای پست سازمانی تعریف شده باشند تا به این مقوله به طور ویژه و جدی پرداخته شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.