| کد خبر: 158288 |

مدیرعامل ایران‌ایر عنوان کرد:

میانگین سن ناوگان هوایی یک سال کاهش یافت

برخی امکانات منابع انسانی و تکنولوژی را در این 50 سال گذشته در اختیار داشته‌ایم و و امروز به دنبال نوسازی ساختاری آن هستیم تا بتوانیم «هما» را به روزهای اوج خود بازگردانیم.

تین نیوز

 مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» در مراسم ورود دو فروند هواپیمای ای‌تی‌آر عنوان کرد: امروز 9 دی روز حماسه است اما این حماسه از جنس دیگر برای تامین ناوگان جدید در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور است که نتیجه آن، تحویل 11 فروند هواپیمای نو به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، «هما» است.

 فرزانه شرفبافی در ادامه با بیان این که باعث افتخار من است که توانسته‌ایم این صنعت پیچیده و پرالتهاب را مدیریت کنیم گفت: برخی امکانات منابع انسانی و تکنولوژی را در این 50 سال گذشته در اختیار داشته‌ایم و و امروز به دنبال نوسازی ساختاری آن هستیم تا بتوانیم «هما» را به روزهای اوج خود بازگردانیم.

شرفبافی با بیان این که هواپیماهایی که امروز به ناوگان هما اضافه شد، میانگین سنی کل ناوگان را حدود یک سال کاهش داد گفت: متوسط سن ناوگان هما 21.1 سال بود و و با ورود این دو فروند 20.1 سال رسید و این نشان می‌دهد باید برای ورود هواپیماهای پهن‌پیکر و بیش‌تر از این، قدم‌های بیش‌تری برداشت.

شرفباقی با تاکید بر این که فقط تحویل هواپیماهای جدید مهم نیست؛ بلکه باید توانایی بهره‌وری از آن را نیز بالا برد عنوان کرد: این هواپیماها یک مزیت رقابتی عجیبی با سایر هواپیماهای هم‌رده خود دارند. چرا که امکان نشست‌وبرخاست آن در فرودگاه‌های کوچک باعث شده استقبال بی نظیری را در شهرهای کوچک و مناطق کم‌برخوردار شاهد باشیم.

ای تی آر جدید
عکس: جاوید فخریان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.