| کد خبر: 154903 |

مه‎آبادی در جمع مدیران فرودگاه‎های کشور عنوان کرد

پیگیری وصول مطالبات شرکت فرودگاه‎‎ها بر اساس نظام‎نامه

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در نشست پیگیری وصول مطالبات شرکت از ایرلاین‎ها با تاکید بر اینکه باید مدیران فرودگاه‎ها بر اساس نظام‎نامه تدوین شده به پیگیری مطالبات بپردازند، ازگزارش‎گیری ماهانه از فرودگاه‎ها خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در نشست پیگیری وصول مطالبات شرکت از ایرلاین‎ها با تاکید بر اینکه باید مدیران فرودگاه‎ها بر اساس نظام‎نامه تدوین شده به پیگیری مطالبات بپردازند، ازگزارش‎گیری ماهانه از فرودگاه‎ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‎الله مه‎آبادی دراین نشست که دیروز (22 آبان) با حضور جمعی از معاونان و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و نیز 22 مدیر فرودگاه‎های کشور برگزار شد، ضمن تسلیت گفتن به خاطر کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان در زلزله غرب کشور عنوان کرد: در دو سال اخیر کشور ما به رتبه نخست منطقه در آمار پروازهای فرودگاهی رسیده ایم و رشد سطح خدمت‎رسانی فرودگاه‎ها نیازمند تامین منابع کافی در زمان مناسب است.

رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرصت برای اصلاح ساختار مالی و بهینه شدن سبد درآمدی شرکت فراهم شده است، افزود: قوانین تصویب شده اخیر به شرکت امکان داده است که بخشی از هزینه‎ها را از ذی‎نفعان دریافت کنیم و یکی از سیاست‎های وزیر راه و شهرسازی تبدیل فرودگاه‎ها به بنگاه های اقتصادی است.

وی تاکید کرد: اگر وصول مطالبات به خوبی صورت نگیرد، کار اجزای مختلف مختل می‎شود و باید این موضوع مهم یکی از فاکتورهای انضباطی در عملکرد مدیران فرودگاه‎ها باشد.

مه‎آبادی به مدیران فرودگاه‎ها تاکید کرد که بر اساس نظام‎نامه جامع تدوین شده عمل کنند. وی همچنین از گزارش‎گیری ماهانه از عملکرد آنها در این خصوص خبر داد.

در این نشست همچنین حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هدف از برگزاری این نشست را پیگیری وصول مطالبات فرودگاه‎ ها از ایرلاین‎ها و بهبود شرایط فعلی عنوان کرد و افزود: فرودگاه‎های اصفهان و تبریز با دریافت حدود 60 درصد مطالبات رتبه نخست را دریافت کرده‎ اند و وصول مطالبات فرودگاه‎های مشهد و مهرآباد به ترتیب 51 و 45 درصد است که آمار خوبی محسوب می‎شود و بقیه فرودگاه‎ها در رده متوسط قرار دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.