| کد خبر: 152869 |

مه آبادی در جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت ایمنی:

ضرورت نگاه تخصصی و همه‎جانبه برای تحول در ایمنی فرودگاه‎ها

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه معارفه سرپرست مدیریت ایمنی با تاکید بر اعتبار و توانایی محمد الهی‎نیا در پذیرش این مسئولیت اظهار امیدواری کرد با نگاه تخصصی و همه‎جانبه شاهد تحولی مثبت در حوزه ایمنی فرودگاهی باشیم.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه معارفه سرپرست مدیریت ایمنی با تاکید بر اعتبار و توانایی محمد الهی‎نیا در پذیرش این مسئولیت اظهار امیدواری کرد با نگاه تخصصی و همه‎جانبه شاهد تحولی مثبت در حوزه ایمنی فرودگاهی باشیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ و ناوبری هوایی ایران، رحمت‎اله مه‎آبادی صبح امروز، دوشنبه 8 آبان، در جلسه معارفه محمد الهی‎نیا، سرپرست جدید مدیریت ایمنی شرکت در سخنانی گفت: خوشحالم با استفاده از خرد جمعی و مشورت زیاد سرانجام جوانی برای سرپرستی حساس‎ترین حوزه شرکت انتخاب شده است که انتخاب وی مورد استقبال و پذیرش و تحسین بزرگان، خبرگان، پیشکسوتان و مدیران شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران افزود: این استقبال همه جانبه، گواهی بر شخصیت پرورش‎یافته و پختگی، اعتبار و مراتب دانش و توانایی و در یک کلام اعتبار فردی الهی‎نیا است که بزرگترین سرمایه برای موفقیت وی در این مسئولیت سخت به‎شمار می‎رود.

وی گفت: امیدواریم الهی‎نیا با نگاهی سیستمی، همه جانبه، تخصصی و یکپارچه تمام تلاش و مساعی خود را برای تحولی بزرگ در این دوره مهم به کار گیرد تا وجهه شرکت درمحیط‎های ملی و بین‎المللی تابناک‎‎‎تر از گذشته شود و در نهایت اهداف و برنامه‎ریزی به گونه‎ای انجام شود که ضمن جلب انتظارات سازمان هواپیمایی کشوری، امنیت خطوط هوایی را برای مسافران  و سایر ذی‎نفعان به ارمغان آورد.

در ادامه این نشست، سید احمد مومنی‎رخ، مشاور عالی مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران نیز در سخنانی گفت: مدیر ایمنی نباید گرفتار امور روزمره شود و مدیران این حوزه باید عارف به مسائل و نقص‎ها و قوت‎ها باشند چون با جان انسان‎ها ارتباط دارند.

معصومه ابراهیمی، راهبر امور حقوقی شرکت فرودگاه‎ها نیز با بیان اینکه ایمنی در راس اهداف ایکائو است، افزود: باید بر اساس خط مشی تصویب شده، ایمنی را در حوزه فرودگاه‎ها مقوله‎ای زنجیره‎وار ببینیم برای تحقق آن نهایت تلاش را به کار بریم.

محمد الهی‎نیا، سرپرست جدید مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه‎ها نیز با بیان اینکه مدیران گذشته پله‎های زیادی را در حوزه ایمنی طی کرده‎اند و هنوز راه‎های نرفته زیادی داریم، گفت: حدود 7000 شاغل در شرکت فرودگاه‎ها داریم که تمام این افراد در ایمنی نقش دارند و باید در دوره‎های آموزشی این حوزه شرکت کنند.

الهی‎نیا با بیان اینکه باید مسائل بخش‎های مختلف ایمنی تحلیل و ارزیابی شوند، یکی از برنامه‎های خود را تجمیع مدیریت ایمنی مراقبت پرواز در همان مرکز اعلام کرد و گفت: برای استقرار سیستم ایمنی نیازمند نهادینه ‎شدن فرهنگ ایمنی هستیم تا درمیان کارکنان شرکت نهادینه شود.

الهی نیا پیش از این رئیس اداره آموزش اداره‎کل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‎ها بوده است.

این مراسم امروز، دوشنبه 8 آبان96، با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران  شرکت فرودگاه‎ها برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.