| کد خبر: 154724 |

در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی:

مه آبادی: باید دستورات ایکائو و قوانین ملی را رعایت کنیم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید زیاد بر رعایت نظم و انضباط سازمانی از نامگذاری سال آینده با عنوان "انضباط سازمانی" خبر داد و با تاکید بر حاکم شدن نظم کاری و دیسیپلین در بخش‎های مختلف شرکت گفت: ما باید دستورات ایکائو و قوانین ملی را رعایت کنیم و با توجه به حساسیت کار نیازمند ایجاد نظم هستیم.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید زیاد بر رعایت نظم و انضباط سازمانی از نامگذاری سال آینده با عنوان "انضباط سازمانی" خبر داد و با تاکید بر حاکم شدن نظم کاری و دیسیپلین در بخش‎های مختلف شرکت گفت: ما باید دستورات ایکائو و قوانین ملی را رعایت کنیم و با توجه به حساسیت کار نیازمند ایجاد نظم هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در این مراسم که امروز، یکشنبه 21 آبان، به منظور تودیع محمد امیرانی مدیرکل پیشین الکترونیک و ناوبری هوایی و محمد حبیب الهی برزی مدیرکل جدید این اداره کل برگزار شد، رحمت اله مه آبادی ضمن قدردانی از زحمات امیرانی، از انتصاب وی به عنوان معاون اداره کل تدارکات و تامین تجهیزات خبر داد گفت: در بخش خرید تجهیزات بخش زیادی مربوط به الکترونیک است و حضور فردی با این دانش، بسیار کمک کننده است. ایشان در آینده به جای آقای محمدی که توانسته است به خوبی این مجموعه را اداره کند، قرار خواهد گرفت و از حضور و تجربیات آقای محمدی هم پس از آن بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه وقت آن رسیده است که به این واحد نگاه عملیاتی داشته باشیم، گفت: واحد تدارکات و تامین تجهیزات شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر اهمیت آن از بخش های عملیاتی بالاتر نباشد، کمتر هم نیست. من خودم سابقه مدیریت این بخش را داشته ام و از اهمیت آن اطلاع دارم. اینجا یک تدارکات ساده نیست بلکه یک واحد فنی و تخصصی است که باید بتواند بر اساس نیازهای واحدهای دیگر، تجهیزات تخصصی و حساس مورد نیاز آنها را تامین کند.

مه آبادی افزود: در حوزه مالی وقتی می خواهیم به کسی مسئولیت بدهیم، باید بسیار دقت کنیم. اولین عنصر در انتخاب، پاکی فرد است و دومین آن، داشتن تخصص و شناخت از کار است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران همچنین با تاکید بر حاکم شدن نظم کاری و دیسیپلین در بخش های مختلف شرکت گفت: ما باید دستورات ایکائو و قوانین ملی را رعایت کنیم و با توجه به حساسیت کار نیازمند ایجاد نظم هستیم. برای همین به امید خدا سال آینده همزمان با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، برای شرکت انضباط سازمانی را به عنوان نام سال انتخاب خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با وجود رعایت نظم باید افراد را در بیان نظرات و انتقادات خود آزاد بگذاریم و سیستمی را برای اینکار به وجود بیاوریم و امکان رشد را برای کارکنان فراهم کنیم.

مه آبادی ادامه داد: همچنین باید کارمندان نمونه در بازه های زمانی مختلف ارزیابی و معرفی شوند و برای دیدار آنها با وزیر برنامه ریزی کنیم.

رئیس هیئت مدیره ضمن آرزوی موفقیت برای محمد حبیب الهی برزی در سمت جدید گفت: ما باید برای رضای خدا و ابدیت کار و تلاش کنیم. باید به خدا اعتماد کنیم و توکل داشته باشیم. ما باید برای مردم کار کنیم و هر قدر کار کنیم، باز هم نمی توانیم حق مردم و شهدا را ادا کنیم.

وی گفت: توصیه می کنم حواشی را کنار بگذاریم. اکنون شرکت در شرایط استثنایی قرار دارد و وقت کار کردن و تلاش است. ما با حفظ آرامش سازمانی می توانیم فعالیت ها را به گونه ای انجام دهیم که برای سال های آینده شرکت را تضمین کنیم.

در ادامه معصومه ابراهیمی، عضو هیئت مدیره و راهبر حقوقی شرکت فرودگاه ها گفت: از دور شاهد تلاش ها و زحمات مهندس امیرانی بودم و از ایشان تشکر می کنم و امیدوارم در هر جا که مشغول می شوند، مثل همیشه مفید باشند.همچنین به مهندس حبیب الهی نیز تبریک می گویم و امیدوارم در سمت جدید موفق باشند.

حسین اکرمیان، عضو هیئت مدیره و راهبر توسعه سیستم ها و کیفیت نیز گفت: تغییراتی که انجام شد، برای تحرک بیشتر شرکت لازم است و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ و بهره مندی از سیستم ها و روش های درست و اطمینان از اجرای آنها تا آخر، شاهد رشد شرکت باشیم.

ابراهیم مرادی، دیگر عضو هیئت مدیره و همچنین راهبر امور هوانوردی نیز گفت: به مهندس امیرانی خسته نباشید می گویم. افرادی که در حوزه های عملیاتی فعالیت کرده باشند، می دانند که این کار چقدر سخت و پر فشار است و خدا را شکر می کنم که مدیران ارشد شرکت به خوبی به این موضوع واقفند و از این حوزه ها حمایت می کنند.

همچنین سید احمد مومنی رخ، مشاور عالی مدیرعامل در امور عملیات هوانوردی گفت: آنچه اکنون به دستمان رسیده، نتیجه تلاش‎های مدیران در سال های گذشته است. خدا را شکر با تلاش مهندس امیرانی بسیاری از سیستم ها اصلاح و تجهیزات خوبی خریداری شد. به دلیل راه اندازی سیستم VSAT بود که با کمال سربلندی شنیدیم وزیر راه و شهرسازی در نوروز 95 گفتند که خواب راحتی خواهند داشت. امیدوارم مهندس حبیب الهی با تفکری جدید تلاش های ایشان را پیگیری و تکمیل کنند.

افزایش بار مسئولیت کارکنان؛ در پس رشد شاخص ها

در ادامه این جلسه، سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی شرکت نیز گفت: وقتی آمار رشد فعالیت ها را می دهیم، اینها تنها اعداد نیستند بلکه تلاش و بار مسئولیت ها کارکنان هم در پشت آن قرار دارد. وقتی پروازهای عبوری از کمتر از 400 فروند به 1400 می رسد؛ این یعنی حجم زیادی از مسئولیت. ساده نیست که در طول دو سال رشد سه برابری داشته باشیم. طبق آمار بین المللی اخیری که منتشر شده است، ایران در رشد پرواز و اعزام و پذیرش مسافر و بار رشدی در حدود 20 درصد داشته است و این کار کمی نیست.

اکبری ادامه داد: آقای امیرانی دوست عزیزم هستند و افتخار می کنم که ایشان را انتخاب کردم. در زمانی اضافه کردن یک سکتور کار پر چالشی بود اما اکنون در بخش CNS در کمترین زمان ممکن، این اتفاق می افتد. ایشان جرات و جسارت بالایی خرج داد و امیدوارم در پروژه جدید ASIA نیز با همین روحیه کار را به سرانجام برساند.

وی افزود: مهم این نیست که چه زمانی استخدام شده ایم و چه زمانی می رویم، بلکه مهم چیزی است که از خودمان باقی می گذاریم. برای مهندس حبیب الهی هم که سابقه دوستی چندین ساله داریم، آرزوی موفقیت می کنم و مطمئن هستم که جایگزین شایسته ای برای مهندس امیرانی خواهند بود.

در ادامه مسعود نیکبخت، مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت گفت: آقای امیرانی همکاری و ارتباط بسیار خوبی با مراقبت پرواز داشتند و هر جا که با مشکل مواجه می شدیم، به سرعت وارد عمل می شدند و در رفع مسائل تلاش می کردند. برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامت دارم و به مهندس حبیب الهی نیز تبریک می گویم و با شناختی که از ایشان دارم، می دانم که این ارتباط خوب حفظ خواهد شد.

همچون سرباز در شرکت خدمت خواهم کرد

محمد امیرانی نیز در سخنان خود با تشکر از اعتماد مدیران ارشد شرکت و به ویژه حمایت های مدیرعامل گفت: از همه همکارانم در اداره الکترونیک تشکر می کنم. ما به دلیل فشارهای کار و کمبود تجهیزات و منابع انسانی در برخی زمان ها که چارچوب های ادارای پاسخگو نبودند، کار را به صورت دوستانه و دلی پیش می بردیم.

وی با اشاره به اینکه در سمت جدید مانند سرباز در خدمت شرکت خواهد بود، افزود: اگر نواقصی در کار بود، عذرخواهی می کنم و امیدوارم مهندس حبیب الهی بتوانند به خوبی این نواقص را رفع کنند.

امانت بزرگی است که بر دوشم گذاشته شده است

مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری هوایی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران ارشد، اولویت برنامه های خود را فرهنگ سازی در مجموعه عنوان کرد و گفت: این امانت بزرگی است که بر دوش من گذاشتید و امیدوارم بتوانم از این آزمون الهی سربلند بیرون بیایم و در این راه از تمام رهنودهایی که به بنده شده است، بهره خواهم برد.

محمد حبیب الهی با اشاره به اینکه کارکنان الکترونیک اغلب افرادی توانمند هستند که در شرایط کمبود نیرو و تحریم های ظالمانه توانستند سامانه ها را حفظ کنند و بهبود بخشند، گفت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در انعکاس تلاش ها و زحمات بخش های مختلف دارد و می تواند با این کار اهمیت فعالیت آنها را نشان دهد.

وی ضمن تشکر از محمد امیرانی افزود: شاهد زحمات آقای امیرانی بودم و می دانم که تمام تلاش خود را کردند و خدا شاهد این موضوع هست.

صمد محمدی، مدیرکل تدارکات و تامین تجهیزات شرکت نیز گفت: وقتی این موضوع با من در میان گذاشته شد، با شناختی که از مهندش امیرانی داشتم، بسیار خوشحال شدم و و اعلام آمادگی کردم که جای خود را به ایشان بدهم. تدارکات سربازخانه است و کسی که سرباز نباشد، نمی تواند در آنجا کار کند و خوشبختانه آقای امیرانی این روحیه را دارند و مطمئنم همکاری خوبی باهم خواهم داشت.

محمدرضا امامی، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت نیز گفت: از آقای امیرانی تشکر می کنم و توانمندی و فعالیت ایشان باعث تقویت شرکت می شود. آقای حبیب الهی نیز فردی شناخته شده و توانمند است. آقای محمدی سرمایه شرکت محسوب می شوند که اسم ایشان همیشه در تدارکات باقی خواهد ماند و خوشحالم که یک بازوی قوی برای جانشینی ایشان انتخاب شده است. البته با توجه به سلامت نفسی که دارند به امید خدا سال ها از وجودشان در شرکت بهره گرفته خواهد شد.

همچنین در این مراسم غلامحسین باقریان عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، حمیدرضا سیدی معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی و دیگر مدیران کل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.