| کد خبر: 139785 |

◄ بازدید فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از فرودگاه یزد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با حضور در فرودگاه بین المللی یزد از یگان پلیس این فرودگاه بازدید و با مدیرکل فرودگاه‌های استان دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با حضور در فرودگاه بین المللی یزد از یگان پلیس این فرودگاه بازدید و با مدیرکل فرودگاه‌های استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با حضور در فرودگاه بین‌المللی یزد از یگان پلیس این فرودگاه بازدید کرد.

در این بازدید سردارسرتیپ دوم حسن مهری به اهمیت و جایگاه پلیس فرودگاه‌ها به‌ویژه پلیس فرودگاه بین‌المللی یزد اشاره و از عملکرد فرماندهی و پرسنل پلیس این فرودگاه و اقدامات صورت گرفته در آن یگان ابراز رضایت کرد.

وی از مساعدت و همکاری ‌های مستمر عباس محمدی مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد قدردانی و بر رفع نیازمندی‌های پلیس این فرودگاه، تأکید کرد.

گفتنی است؛ محمدی مدیرکل فرودگاه‌ها استان یزد در جریان این بازدید به تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار داشت: پلیس فرودگاه‌ یزد در خط مقدم تامین نظم و امنیت قرار دارد و با هماهنگی و تعامل بسیار خوب با حراست اداره کل و دیگر ارگان‌های نظامی مستقر در فرودگاه، مطلوب‌ترین شرایط امنیتی را در فرودگاه‌ بین المللی یزد شاهد هستیم.

وی در رابطه با عملیات حج تمتع امسال عنوان کرد: ما در بخش های مختلف با همکاری نیروهای انتظامی و نظامی فرودگاه بین المللی یزد، در بحث تامین امنیت زائران هیچ مشکلی نداریم و برنامه ریزی‌های دقیق، منسجم و هماهنگی لازم با دستگاه ‌های متولی در این راستا صورت گرفته است.

همچنین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها در جلسه مشترکی با فرماندهی و پرسنل پلیس فرودگاه بین‌المللی یزد جهت تبادل نظرات و طرح و بررسی مسائل پلیس فرودگاه حضور یافت و در پایان بازدید میدانی از مجموعه فرودگاهی و یگان انجام شد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.