| کد خبر: 139634 |

با حکم رحمت‌الله مه‌آبادی

"مشتری" مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها شد

محمد مشتری به عنوان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها منصوب شد.

تین نیوز

محمد مشتری به عنوان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ رحمت‌اله مه‌آبادی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت، طی حکمی محمد مشتری را به عنوان "مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها" منصوب کرد.

در بخشی از این حکم چنین آمده است:

انتظار می‌رود با استفاده از مدد الهی و استفاده کامل از ظرفیت‌ها، تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اجرای موارد ذیل به کار گیرید:

1.ایجاد تحول بنیادین در نظامات برنامه‌ریزی، راهبری و اجرای پروژه‌های عمرانی، توسعه و نگهداری فرودگاه‌ها و چابک‌سازی اداره اداره کل با هدف اجرای به موقع و اقتصادی پروژه‌ها، با رعایت طرح‌های جامع فرودگاهی و اجرای استانداردهای نوین مدیریت پروژه.

2.توسعه منابع انسانی متخصص ارزنده‌ترین سرمایه شرکت با هدف ارتقای بهره‌وری و نوآوری سازمانی با تاکید بر ارتقای سطح دانش، مهارت‌ها، اخلاق حرفه‌ای و اهتمام لازم به همتاپروری.

3.تدوین و اجرای فرایند نظارت بر عملکرد شرکت‌های مشاوره و پیمانکاری با تاکید بر ارزیابی ادواری سطح دانش، توان اجرایی و صلاحیت‌های حرفه‌ای شرکت‌ها و عوامل اجرای هر پروژه و همچنین ایجاد ساز و کار لازم برای افزایش تعداد شرکت‌های همکار، دعوت از شرکت‌های معظم صاحب‌نام و عدم بکارگیری شرکت‌های فاقد صلاحیت‌های فنی، حرفه‌ای و مالی.

4.تقویت و ساماندهی نظام‌های مهندس ارزش، مدیریت پروژه و مستندسازی فرایندها، دستورالعمل‌ها و چک‌لیست‌های مربوطه و ایجاد بانک اطلاعات فنی کامل پروژه‌ها و ثبت و به کارگیری تجارب حاصل از طراحی و ساخت با هدف بهبود وضعیت و ارتقای کارآمدی.

5.توجه به استقرار نظام جامع مدیریت کیفیت و هویت‌بخشی به بناهای فرودگاهی در فرایندهای طراحی و ساخت با بکارگیری سبک‌های معماری ایرانی اسلامی و بهره‌گیری از گروه مشاورین خبره در قالب کمیته‌های فنی و معماری، ضمن تاکید بر استفاده از تجارب جهانی.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.