| کد خبر: 27112 |

کنسرسیومی از شرکت‌های داخلی با حضور بنیاد مستضعفان آزادراه تهران - شمال را می‌سازند

تین نیوز | ساخت آزاد راه تهران- شمال را تیم متخصص شرکت‌های راهساز داخلی به عهده گرفتند که در این تیم بنیاد مستضعفان کماکان حضور دارد و مشارکت قرارگاه خاتم مطرح نیست.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تیم ایرانی متخصص در آزادراه تهران- شمال مستقر شده‌اند، ‌ گفت: ‌ حداکثر تا دو هفته دیگر جزییات شرکت‌های سازنده و تکلیف آزادراه تهران- شمال را اعلام می‌کنیم.
 
علی نورزاد درباره تشکیل کنسرسیومی از شرکت‌های ایرانی، ادامه داد: ساخت آزاد راه تهران- شمال را تیم متخصص شرکت‌های راهساز داخلی به عهده گرفتند که در این تیم بنیاد مستضعفان کماکان حضور دارد و مشارکت قرارگاه خاتم مطرح نیست.
 
وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری شرکت‌ها برای اتمام این پروژه، گفت: عدد و ارقام سرمایه گذاری بستگی به روش کاری دارد که انتخاب می‌شود بنابراین در حال حاضر نمی‌توان چیزی از میزان سرمایه گذاری گفت.
 
نورزاد همچنین با اشاره به پروژه سد سازی در کشور، اظهار کرد: ساخت هیچ سدی در کشور متوقف نشده است و تنها سدی که در این مورد مطرح شده سد بالادست دریاچه ارومیه است که آن هم به این دلیل بوده که هنوز مطالعاتش به اتمام نرسیده است و با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر ساخت این سد منوط به اتمام مطالعات انجام شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره توانایی مهار آب در کشورمان، تاکید کرد: تا کنون تنها ۲۵ درصد آب کشور را توانسته‌ایم مهار کنیم این در حالی است که در حال حاضر حجم مخزن مفید ۳۳ میلیارد متر مکعبی در کشور وجود دارد. معتقدم برای اینکه مهار آب را به ۶۰ تا ۷۰ درصد برسانیم راه طولانی‌ای را در پیش داریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرشته 0 0

    شما را به هر دینى که قبول دارید لااقل قطعه یک و تونل البرز را تا عید تحویل مردم بدهید تا ٥٠ /. مشکلات وزجر مردم در دو سوى این آزادراه مرتفع گردد.

  • ابراهیم خیرالهی 0 0

    تازه قراره کنسرسیوم تشکیل بشه انشالاه نسلهای سال سهزارو جارهزار از جاده استفاده میکنند خدا به سما قوت بده خسته نباشید»؟

  • حسن 0 0

    لطفا قطعه ۱ را تمام کنید و تحویل دهید …

  • 0 0

    آقای وزیرآماده کردن قطعه یک و تونل البرز حداقل کاری است که وزارت راه در دوره مدیریت شما در این دولت می تواند انجام دهد لاقل حداقل کار را انجام دهیدبه لحاظ سیاسی و روزمه کاری به سود خود شما هم می باشد. کاهش مصرف سوخت کم شدن خطرات احتمالی دستاورد همین حداقل کاری که می شود در این مدت کوتاه انجام داد می باشد

  • 0 0

    خود بنیاد کم بود کنسرسیوم هم به اون اضافه شد! بابا کنسرسیوم یعنی چند تا شرکت!! اون زمان که مدیریت بین وزارت راه و بنیاد بود کار به جایی نرسید حالا مدیریت تقسیم شده بین وزارت راه و بنیاد و …و…و…و…و…و…و…و…و… الی آخر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • امیدوار 0 0

    دوستان عزیز این ازادراه باید تمام قطعاتش باهم کار بشه مگه گرفتاریهای ترافیک قطعه ۴ به سمت مرزن اباد رو نمیبینیدکه تازه بعد از ازادراه باید ۱تا ۲ساعت با ترافیک سنگین روبرو بشیم تا فقط از مرزن اباد خارج بشیم اگر قرار باشه قطعه یک حاضر بشه همین گرفتاری رو در ورودی و خروجیه قطعه یک به جاده فعلی داریم، مسئولین هم که فقط عادت کردن یه حرفی بزنن و تصمیمات پی در پی و غیر منطقی بگیرن!درضمن یک مسئله هم برام خیلی جالبه که این بنیاد و وزارت راه مگه از بطن همین کشور نیستن وازهمین پول و اموال کشور استفاده نمیکنن پس چرا برای ساخت اون اینقدر با هم مسئله دارن؟

  • محمدی / کارضشناس روابط عمومی 0 0

    وزیر راه و شهرسازی در آخرین بازدید خود از آزادراه تهران - شمال در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۳ گفت: قطعه ۱ این آزادراه دارای ۳/۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بنابر بر توافقی که با بنیاد مستضعفان شده است، تعهد کرده‌اند تا این قطعه ظرف دو سال آینده تکمیل شود.