| کد خبر: 269152 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت کاسپین

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت -کاسپین خبر داد و گفت: حلقه تکمیلی کریدور شمال- جنوب از طریق دریا با اجرای این پروژه به ثمر می نشیند.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت -کاسپین خبر داد و گفت: حلقه تکمیلی کریدور شمال- جنوب از طریق دریا با اجرای این پروژه به ثمر می نشیند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، خیر الله خادمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن رشت – کاسپین اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه های زیربنایی گیلان از جمله باقیمانده آزادراه رشت - قزوین و راه آهن رشت – کاسپین در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت -کاسپین خبر داد و اضافه کرد: حلقه تکمیلی کریدور شمال جنوب از طریق دریا با اجرای پروژه ریلی رشت – کاسپین به ثمر می نشیند که از اولویت های دولت سیزدهم است.

خادمی از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ریلی رشت – کاسپین خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این پروژه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اما ارزش اسمی این طرح امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مراحل پایانی ۸ کیلومتر باقیمانده ی آزادراه رشت قزوین حدفاصل رودبار به منجیل افزود: برای این ۸ کیلومتر از آزادراه باقیمانده در حدفاصل رودبار تا منجیل هم، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و و ارزش روز این طرح اکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی طرح باقیمانده آزادراه قزوین – رشت از لحاظ حجم کار، نوع مهندسی و هزینه ای که برای آن شده از طرح های بزرگ و اساسی کشور است که با فن آوری کاملاً بومی انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.