| کد خبر: 227966 |

شرکت ساخت یکی از ۱۰ سازمان برتر کشور در حوزه ارایه خدمات الکترونیک

شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمان ها در بین ۱۵۴ دستگاه اجرایی به عنوان یکی از ۱۰ سازمان برتر انتخاب و رتبه اول را در بین شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی کسب کرد.

تین نیوز

شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمان ها در بین ۱۵۴ دستگاه اجرایی به عنوان یکی از ۱۰ سازمان برتر انتخاب و رتبه اول را در بین شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شاپور پولادی از برگزاری ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور خبر داد و گفت:  بر اساس ارزیابی نهایی این دوره، شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جمع ۱۰ دستگاه برتر کشور قرار گرفت و رتبه اول را در بین شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی کسب کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع ادامه داد: در این دوره ارزیابی، ۱۵۴ دستگاه اجرایی کشور از منظر ۳۱ شاخص و ۹ نشانگر با معیارهای مشخص مورد سنجش قرار گرفتند.

وی چهار محور اصلی را معیار این سنجش معرفی کرد و افزود:‌ این سنجش بر مبنای اولویت سیاسی در حوزه دولت کاربر محور ، دولت شفاف ، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی بررسی و نتایج اعلام شد.

پولادی توضیح داد: مطابق با شاخص دولت کاربر محور قابلیت استفاده مردم از خدمات و میزان ارائه آنلاین خدمات مورد ارزیابی قرار گرفته است. در شاخص دولت یکپارچه دسترسی به زیرساخت‌های توانمندساز و ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه دستگاه‌های دولتی مدنظر بود در همین حال در شاخص دولت شفاف، شفافیت فرآیند ارائه خدمات و میزان شفافیت دستگاه‌های اجرایی و در شاخص دولت مشارکتی میزان الکترونیکی بودن مشارکت دستگاه‌ها و تصمیم گیری آنها مورد پایش قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور معاون توسعه مدیریت و منابع شفاف‌ سازی رویه‌ها و سیستم گردش اطلاعات را یکی از مهمترین اقدامات  شرکت در این راستا برشمرد و توضیح داد:‌ ارایه انواع سامانه های الکترونیکی، اتوماسیون اداری، پیاده سازی بانک اطلاعاتی متمرکز و جامع و برقراری ارتباط بین سامانه های ایجاد شده بخشی از خدمات این شرکت در راستای حفظ حقوق شهروندی و تحقق اهداف دولت الکترونیک است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.