| کد خبر: 169886 |

◄ تصمیماتی جدید برای تسریع در پروژه راه‌آهن قزوین-رشت

خیراله خادمی از راه‌‌آهن قزوین- رشت بازدید کرد و به‌منظور تسهیل و تسریع درروند اجرایی پروژه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی، از عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین- رشت بازدید کرد و تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی برای تسهیل و سرعت بخشیدن به باقیمانده کار صورت گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیراله خادمی از راه‌‌آهن قزوین- رشت بازدید کرد و به‌منظور تسهیل و تسریع درروند اجرایی پروژه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه، از اتمام زیرسازی این خط‌‌ریلی خبر و ادامه داد: با اتمام زیرسازی خط دوار ایستگاه‌رشت به‌عنوان آخرین بخش از این عملیات، زیرسازی کل خط‌ریلی قزوین- رشت تکمیل شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی روسازی این پروژه را ۷۵‌درصد اعلام و خاطرنشان کرد:‌163 کیلومتر از مسیر ریل‌گذاری شده و دو کیلومتر آن باقیمانده است. بالاست‌ریزی لایه اول با پیشرفت فیزیکی 98‌درصدی در حال انجام و عملیات بالاست ریزی لایه دوم، رلواژ اول و رلواژ دوم نیز در حال اجرا است.

وی در ادامه توضیح داد: بخش‌های مختلف ازجمله نصب‌خط، اجرای اسلب بتنی، جوشکاری، بالاست ‌ریزی نیز در حال انجام است.

خادمی در این بازدید از ایستگاه شهر رشت نیز بازدید و اعلام کرد: پیشرفت‌فیزیکی فازیک این ایستگاه ۹۰‌درصد و بخش مسافری ایستگاه  بیش از 90 درصد است که در شهریورماه آماده خواهد شد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص سایر ایستگاه‌های این محور تاکید کرد: کل ایستگاه‌های کوهین، رستم‌آباد، لوشان و امام‌زاده‌هاشم نیز تا پایان شهریورماه به اتمام خواهند رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    پروژه های راه اهن در موعد مقرر به بهره برداری نمیرسند طوری وانمود میشد که راه اهن میانه بستان اباد در سفر رئیس جمهور به تبریز افتتاح میشود ولی نشد