| کد خبر: 267373 |

◄ سانسور حادثه ریلی با خسارت 10 میلیون یورویی در راه آهن/ حادثه بود یا مشکل ؟

استفاده از عبارت « به دلیل مشکل به وجود آمده برای قطار باری » نشان می دهد شرکت راه آهن شجاعت ندارد عنوان کند « به دلیل ایجاد سانحه برای قطار باری » خط مسدود شده است.

تین نیوز

نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی راه آهن در مورد سانحه ریلی روز گذشته در راه آهن جنوب و سانسور خبری این حادثه سنگین ریلی با واکنش کارشناسان ریلی مواجه شد.

به گزارش تین نیوز، یک کارشناس با ابراز تاسف از نحوه اطلاع رسانی در مورد سانحه روی داده در محور جنوب و اعلام مسدودی خط بدون اشاره به وقوع حادثه، به این شبکه خبری گفت: استفاده از عبارت « به دلیل مشکل به وجود آمده برای قطار باری » در اطلاعیه راه آهن ، نشان می دهد شرکت راه آهن شجاعت آن را ندارد که صریحا عنوان کند « به دلیل ایجاد سانحه برای قطار باری » خط مسدود شده است، آن هم سانحه ای با بیش از 10 ملیون یورو خسارت.

وی افزود: این گونه اطلاع رسانی از چه تفکری نشأت می گیرد؟ این افراد گمان می کنند در کجا و چه دوره ای هستیم؟ متوجه نمی شوند با وجود شبکه های اجتماعی لحظه به لحظه عکس ها و خبرها پخش می شود؟

وی تاکید کرد: واقعا به این نخبه های عزیز در دانشگاه چه یاد داده اند؟ سطح هوشی آنان چقدر است؟

به گزارش تین نیوز، روز گذشته حادثه شدید ریلی در ایستگاه سواریان محور ریلی جنوب رخ داد که خبر و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما هیچ خبری از این حادثه در سایت و کانال تلگرامی شرکت راه آهن منتشر نشد.

بر اساس اعلام یکی از کانال هایی که اعضای آن کارکنان، کارشناسان و متخصصان ریلی هستند، میزان خسارت وارده اولیه حادثه ریلی رخ داده در ایستگاه سواریان محور جنوب به دو دستگاه لکوموتیو، ده یا ۸ واگن لبه بلند، صدها متر خط، سه دستگاه سوزن، حداقل ۱۰ میلیون یورو برآورد شده است.

این در حالی است که روابط عمومی شرکت راه آهن در مورد حادثه شدید ریلی مذکور تنها به انتشار اطلاعیه کوتاه بسنده کرد و بدون به کار بردن عبارت « حادثه » ،  نوشت: به دلیل مشکل پیش آمده برای قطار باری در محور جنوب در حد فاصل قم به اراک، مسیر تردد قطارهای مسافری در این محور حدود ۶ ساعت مسدود خواهد بود. تمهیدات لازم برای قطارهای مسافری این مسیر انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 12 7

    عروسی در کوچه کاسبان سانحه

    • ناشناس 4 8

      عروسی در کوچه کاسیان سانحه ، بر اثر بی لیاقتی مدیریتی برگزار شد و در ادامه به لطف عدم شفافیت و نبود عدالت ، چند مامور عملیاتی در چرخ گوشت هیات تخلفات خود راه آهن برای سلامتی مدیران قربانی شدند

    • ناشناس 6 3

      دکتر صالحی عزیز دزد ها و مزدور هایشان همه جا هستند نگران نباش و ادامه بده اینها برای قطع دسترسی شأن به بیت المال عصبی هستند باند مخوف پورسید آقایی عصبانی باش

    • ناشناس 2 6

      چیز خاصی نبود
      صدها میلیارد تومان از سرمایه های مردم هدر رفت بخاطر بی کفایتی مدیران زورچپان
      قضا و بلا بود
      یه وقت میعاد عزیز دلبندمان چشم نخورد

    • ناشناس 2 7

      ای لعنت همزمان به کاسب سانحه و باعث و بانی سانحه (یعنی مدیران بیسواد و سیاسی)
      هزاران نفر و لعنت به قبر هر دو دسته.
      خاک بر سر مسوولینی که این سوانح رو میبینند و هیچ غلطی نمیکنند.
      سرمابه های ۱۰۰ ساله راه آهن را یک مشت بچه دارند نابود میکنند و بعد هم پول بیت المال را بعنوان دستمزد میدهند به چند مزدور حرامخور تا زیر خبرها کامنت بذارنذ

    • ناشناس 6 1

      ناشناس آخر چی زدی فک کنم جنس ت ناخالصی داشته ازاین لعنت ها به ساقی تم بفرست داداچ

  • طباطبایی 10 5

    تین نیوز استارت کذابی و زد حالا باید نفرش بعنوان کارمند راه اهن کارشناس ریلی بازنشسته راه آهن و.... دیگر عنوان های منافقانه از اردوگاه مرکزی اشرف شروع کنه به کامنت گذاری چون پول مزدوری گرفته هههههههه

  • ایرانی 0 9

    این ناشناس واقعا یک فرد عجیب و قطعا از کسانی است که برایش یزید قدیس است، جناب ناشناس ، یاد بگیر با احترام به دیگران و ایده هائی که فراتر از تو است ، اظهارات سخیف ننویسی. البته میدانم کیستی. بزودی تصویر و نامت را باشتراک خواهم گذاشت و منبع درآمدت را اعلام خواهم کرد.

    • ناشناس 6 2

      ناشناس پاسخ دهنده نه شرافت و وجدان رو در نظر میگیری نه از خدامیترسی چون بدون قیدوبندو بی تربیت بزرگ شدی به نظر شما دکتر صالحی به اندازه ی شما درک نداره و حفظ بیت المال براش مهم نیست .....‌‌ چرا خفه نمیشید

  • ناشناس 3 7

    کسانی که از دیگران بابت چرایی سانحه و اطلاع رسانی آن ناراحتند یک پرسش دارم
    به نظر شما بهترین رفتار منتقدان در هنگام بروز سوانح و حوادث چیست ؟
    تعریف از مدیران و سرکوب منتقدان
    یا ....

  • سعید 1 5

    فارسی را پاس بداریم
    بجای کلمه بی گانه و مجعول و دردسر ساز " سانحه" بگوئیم "مشکل" !