| کد خبر: 195593 |

مدیرعامل راه‌آهن:

رایزنی برای صادرات ناوگان ریلی و خدمات فنی و مهندسی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن از تلاش برای صدور خدمات فنی و مهندسی و ناوگان ریلی ساخت داخل به کشورهای همسایه خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن از تلاش برای صدور خدمات فنی و مهندسی و ناوگان ریلی ساخت داخل به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش تین نیوز سعید رسولی در آستانه مراسم افتتاح و راه‌اندازی 213 ناوگان ریلی  با اشاره به ظرفیت‌های داخلی، اعلام کرد که در بخش ریلی نیازی به واردات نیست.

مدیرعامل راه‌آهن در گفت‌وگوی تلویزیونی ادامه داد: باتوجه به‌ظرفیت‌های داخلی  تمرکز صنایع ریلی بر تامین نیاز داخلی است و در راستای صدور ناوگان، تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی جلسات مشترکی برای معرفی ویژگی‌ها و توانمندی‌ها با کشورهای سوریه، عراق و ترکیه برگزار شده است.

رسولی افزود: در این جلسات ایران به کشورها دیگر اعلام آمادگی کرد که با تکیه‌بر توان تولیدکنندگان داخلی می‌تواند، به این کشورها صنایع ریلی و خدمات فنی و مهندسی صادر کند. 

مدیرعامل راه‌آهن ادامه داد: در تلاش هستیم که ارتباط بین بخش‌های غیردولتی را برقرار کنیم تا صادرات از طریق بخش‌های خصوصی انجام شود.

رسول در پاسخ به سوالی در مورد واردات ناوگان به کشور نیز گفت: راه‌آهن در راستای حمایت از تولی داخل  از واردات هرگونه واگن جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل راه‌آهن هم‌چنین در مورد افتتاح و راه‌اندازی 213 دستگاه ناوگان ریلی جدید نیز توضیحاتی داد و گفت: اعتبار و بودجه بخشی از ناوگانی که فردا افتتاح می‌شود، از محل تبصره 18 تامین شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.