| کد خبر: 176536 |

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری سازمان شهرداری‌ها خبر داد:

آماده شدن اسناد مناقصه ۷۷۴ واگن برای تبریز و دیگر کلان‌شهرها

اسناد مناقصه ۷۷۴ واگن برای شهرهای تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمانشاه و قم و۵۹۶ واگن برای تهران و کرج آماده شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری سازمان شهرداری‌ها از آماده شدن اسناد مناقصه ۷۷۴ واگن برای شهرهای تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمانشاه و قم و۵۹۶ واگن برای تهران و کرج خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری راه‌آهن، حسین رجب‌صلاحی ضمن اشاره به موافقت شورای اقتصاد با کلیات قرارداد تامین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو برای تهران، از آماده شدن اسناد مناقصه ۷۷۴ واگن برای شهرهای شیراز، اصفهان، اهواز، تبریز، کرمانشاه و قم و۵۹۶ واگن برای تهران و کرج خبر داد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری سازمان شهرداری‌ها به برگزاری مناقصه واگن‌های دیگر اشاره کرد و افزود: اسناد مناقصه بعدی یعنی ۷۷۴ واگن برای شهرهای تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمانشاه و قم و۵۹۶ واگن برای تهران و کرج آماده و درخواست برگزاری مناقصه آن نیز داده شده است.

رجب‌صلاحی با اشاره به جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و مدیران کلان‌شهرها که درباره صرفه جویی سوخت برگزار شد، گفت: مقرر شد به‌ازای هر مسافری که شهرداری‌ها جابه‌جا می‌کنند، ۹.۸ سنت (قرداد ۱۰ سنتی) به هر شهری داده شود.

او اضافه کرد: چندی پیش مناقصه ساخت ۶۳۰ دستگاه واگن برای متروی تهران برگزار شد که طی این مناقصه شرکت CRC چین و واگن‌سازی تهران برای تهیه واگن‌های مورد نیاز انتخاب شدند و چون باید این قرارداد از محل فایناس تامین شود، شرکت نورینکو چین نیز مسئولیت تامین فایناس این قرارداد را برعهده گرفت و بر همین اساس طی جلساتی با شرکت CRC چین و شریک ایرانی آن واگن‌سازی تهران، مفاد قرارداد فی‌مابین این شرکت‌ها مشخص شد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: این قرار داد و مفاد آن چندی پیش در جلسه شورای اقتصاد مطرح شد و شورای اقتصاد نیز با کلیات این قرارداد و بازپرداخت فایناس موافقت‌ کرد و باید بعد از این موافقت وارد مرحله بعدی و نهایی کردن فایناس شویم.

منبع: سايت خبری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.