| کد خبر: 174464 |

◄ امکان سفر به مشهد مقدس با کمتر از 100 هزار تومان

شرکت راه‌آهن امکان سفر به مشهد مقدس با پرداخت 88 هزار و 300 تومان برای کل هزینه رفت‌وبرگشت بلیت قطار به همراه یک شب اقامت هتل را فراهم کرده است. شرکت رجا نیز برای رفت‌وبرگشت در مسیر تهران-مشهد بلیت 60 هزار تومانی ارائه داده است.

تین نیوز

با ادامه رونق سفرهای زیارتی تا آبان‌ماه، شرکت راه‌آهن اعلام کرده که با هدف ایجاد سفرهای ریلی ارزان، بسته سفر به مشهد مقدس، شامل بلیت رفت و برگشت قطار و هزینه یک شب اقامت در هتل را طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن نیز در این‌باره گفت: در قالب این طرح، امکان زیارت امام هشتم برای تمام اقشار جامعه فراهم شده و کل هزینه رفت‌وبرگشت بلیت به همراه یک شب اقامت هتل، در مجموع ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

علی کاظمی منش

علی کاظمی‌منش ادامه داد: در این طرح امکان خرید بلیت بدون اقامت و به صورت مجزا هم فراهم است و مسافران مشهد مقدس می‌توانند تا پایان مهر ۹۷ تنها با هزینه ۵۵هزار تومانی بلیت رفت و برگشت را تهیه کنند.

این در حالی است که مدیرعامل شرکت رجا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما از ارائه بلیت 60هزار تومانی در مسیر تهران-مشهد-تهران توسط این شرکت خبر داده است.

محمد رجبی نیز دلیل این اقدام را فراهم‌آوری فرصت سفر زیارتی برای عموم هموطنان و هزینه سفر کاملا رقابتی در مقایسه با انواع دیگر حمل‌ونقل در مسیر تهران به مشهد عنوان کرده است.

23رجبی

شرکت رجا اعلام کرده که این ظرفیت اضافه‌شده روزانه یک حرکت در مسیر رفت و برگشت دارد و بلیت آن از طریق مراکز فروش بلیت (آژانس‌ها) و سامانه 1539 عرضه می‌شود و ساعت حرکت این قطار نیز 15:50 از تهران و 1:40 از مشهد مقدس است.

هم‌چنین مسافران می‌توانند برای تهیه بسته سفری ارزان قیمت توسط شرکت راه‌آهن به مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.rai.ir مراجعه کنند.

این طرح حاصل همکاری شرکت راه‌آهن و رجا است و امکان تهیه بلیت‌ها نیز از همین لحظه آغاز شده است و تا پایان مهر ماه ادامه دارد؛ قطارهای مهرصبا در این طرح مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    امکان خریدبلیط یک طرفه مشهدبه تهران وتهران به مشهدفراهم شود