| کد خبر: 173648 |

◄ آمادگی رجا برای جابه‌جایی مسافران اربعین

شرکت رجا در نظر دارد که با آماده‌سازی ناوگان خود، نسبت به جابه‌جایی زائران حسینی تا ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه و تدارک سفر به کشور عراق از مرز مهران برای حضور در مراسم اربعین حسینی اقدام کند.

تین نیوز

هم‌زمان با آغاز ایام سوگواری امام حسین(ع)، شرکت رجا به رسم هر ساله خود، همراه با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) و با پشتیبانی و همراهی راه‌آهن برای جابه‌جایی زائران جهت سفر به کربلا برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام تشکیل ستاد اربعین در هلدینگ هگتا برای حضور مسافران در مراسم اربعین حسینی گفت: تاکنون سه جلسه هماهنگی با حضور مدیران و مسئولان شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با ریاست مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در شرکت رجا تشکیل شده است.

محمد رجبی ادامه داد: طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و هماهنگی اولیه با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نظر داریم که با آماده‌سازی ناوگان رجا، نسبت به جابه‌جایی زائران حسینی تا ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه و تدارک سفر به کشور عراق از مرز مهران برای حضور در مراسم اربعین حسینی اقدام کنیم.

رجبی خاطرنشان کرد: به‌زودی اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص ظرفیت‌های ایجادی، نحوه خرید بلیت، چگونگی سفر با قطار برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا انجام خواهد شد.

کانال‌های فروش شرکت رجا به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم خواهند بود و آنها برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن‌ 1539 و یا سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.