| کد خبر: 174315 |

◄ تکاپوی رجا برای تسهیل در سفرهای زیارتی

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط شرکت رجا، این شرکت نسبت به آماده‌سازی ناوگان خود و ایجاد هماهنگی‌های اولیه با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تا ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه و تدارک سفر به کشور عراق از مرز مهران اقدام خواهد کرد.

تین نیوز

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط شرکت رجا، این شرکت نسبت به آماده‌سازی ناوگان خود و ایجاد هماهنگی‌های اولیه با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تا ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه و تدارک سفر به کشور عراق از مرز مهران اقدام خواهد کرد. این شرکت هم‌چنین در همین هفته، بلیت قطار تهران-مشهد-تهران را با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه خواهد کرد.

رجبی33

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت رجا ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: به‌زودی اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره ظرفیت‌های ایجادی، نحوه خرید بلیت، چگونگی سفر با قطار برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا انجام خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: در همین هفته، قطار تهران-مشهد-تهران با قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان و به‌منظور فراهم‌آوری فرصت سفر زیارتی برای عموم هموطنان و هزینه سفر کاملا رقابتی حتی در مقایسه با حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیر تهران به مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود.

لازم به توضیح است که این ظرفیت ایجاد شده، روزانه یک حرکت در مسیر رفت و برگشت داشته و بلیت آن از طریق مراکز فروش بلیت (آژانس‌ها) و سامانه 1539 عرضه می‌شود. ساعت حرکت این قطار نیز 15:50 از تهران و 1:40 از مشهد مقدس است.

در این طرح به همراه بلیت قطار مذکور امکان رزرو محل اقامتی با قیمتی کاملا رقابتی نیز فراهم شده و مسافران پرترددترین مسیر ریلی کشور می‌توانند از فرصت ایجاد شده توسط بزرگترین شرکت قطارهای مسافری در بخش خصوصی استفاده مطلوب را داشته باشند.

گفتنی است که کانال‌های فروش شرکت رجا به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم خواهند بود و آن‌ها برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن‌ 1539 و یا سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.