| کد خبر: 165935 |

تمامی کارکنان راه‌آهن تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن با اشاره به مصوبه اخیر هیئت‌مدیره برای تحت پوشش بیمه تکمیلی گفت: با این تصمیم کلیه نیروهای شرکتی راه‌آهن دقیقا مشابه کارکنان رسمی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت و تأمین سهم کارفرمائی این بیمه به عهده راه‌آهن خواهد بود.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن با اشاره به مصوبه اخیر هیئت‌مدیره برای تحت پوشش بیمه تکمیلی گفت: با این تصمیم کلیه نیروهای شرکتی راه‌آهن دقیقا مشابه کارکنان رسمی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت و تأمین سهم کارفرمائی این بیمه به عهده راه‌آهن خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن در سفر به زاهدان و در شورای اداری راه‌آهن جنوب شرق گفت: با حمل بیش از ۴۰ میلیون تن بار در سال ۹۵ و حمل حدود ۴۷ میلیون تن بار در سال ۹۶ طی ۲ سال متوالی در تاریخ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رکورد حمل بار در شبکه ریلی شکسته شد.

وی بابیان اینکه تحقق رشد حمل بار در سال‌های اخیر و رشد جابجایی مسافر در ایام پیک نوروز امسال نسبت به سال گذشته علی‌رغم خارج کردن تعدادی واگن با عمر بالا و ناایمن از شبکه ریلی، نویدبخش دست‌یافتنی بودن برنامه‌های اعلام‌شده راه‌آهن در افزایش حمل بار و مسافر است.

وی تصریح کرد: راه‌آهن به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی علی‌رغم لزوم توجه به کسب درآمد بیشتر و اقتصادی اداره کردن این شرکت خود را در قبال توسعه کشور و کمک به اقتصاد ملی مسئول می‌داند. بدیهی است این رویکرد راه‌آهن را با مشکلاتی مواجه می‌سازد که در صورت تحقق ظرفیت‌های قانونی مربوطه و اقدام مسئولانه دستگاه‌های اجرائی که قانون‌گذار برای آن‌ها تکالیفی در جهت کمک به توسعه راه‌آهن قرار داده موفقیت‌های بزرگی در عرصه اقتصاد ملی و توسعه کشور از ناحیه افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی بار و مسافر خواهیم داشت.

عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن با اشاره به این‌که مدیریت ارشد راه‌آهن به‌ویژه مدیرعامل شرکت درک عمیقی از ارزش سرمایه انسانی شاغل در صنعت حمل‌ونقل ریلی اعم از کارکنان رسمی، شرکتی، شرکت‌های پیمانکار و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در حد امکانات موجود سعی در بهبود وضعیت معیشت کارکنان و ارتقاءشان و منزلت آن‌ها دارد.

وی در این زمینه به مصوبه اخیر هیئت‌مدیره برای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادن کلیه نیروهای شرکتی راه‌آهن اشاره کرد و گفت: انشاء ا...با این تصمیم کلیه نیروهای شرکتی راه‌آهن دقیقا مشابه کارکنان رسمی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت و تأمین سهم کارفرمائی این بیمه به عهده راه‌آهن خواهد بود.

وی اضافه کرد: مدیرعامل محترم به منابع انسانی شرکت به‌ویژه کارگران زحمتکش و عزیز راه‌آهن توجه ویژه و خاص دارند.

سعید رسولی در جلسه شورای اداری راه‌آهن جنوب شرق از مدیرکل محترم این منطقه خواست برای ارج نهادن به مقام رفیع شهید به‌ویژه شهدا راه‌آهن، یادمانی برای بزرگداشت نام شهید در محل این اداره کل نصب نمایند.

در انتهای این نشست رسولی راهبردها و سیاست‌های راه‌آهن در ارتباط با بودجه سال ۹۷ را برای حاضرین تشریح کرد.

در این نشست آقایان آتشک مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، داوودی رئیس مرکز هماهنگی امور مناطق و سرپرست اداره کل راه‌آهن یزد، ارجونی مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق، فیروزکوهی مدیرکل راه‌آهن کرمان، رست معاون مدیرکل هرمزگان و تعدادی از معاونین و کارشناسان مناطق یادشده و دفتر برنامه‌ریزی و بودجه حضور داشتند.

در این سفر مسائل مربوط به برنامه‌های اجرائی و بودجه سال ۹۷ مناطق جنوب شرق، یزد، کرمان و هرمزگان طی جلسات متعدد بررسی و نهایتا در نشستی با حضور جناب آقای رسولی عضو محترم هیئت‌مدیره جمع‌بندی شد

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.