| کد خبر: 136558 |

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن خبر داد:

ارزیابی عملکرد حمل بار شرکتهای حمل و نقل ریلی

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اعلام کرد: شرکتهای حمل ونقل ریلی تدابیر لازم را جهت تقویت بخش بازرگانی و بازاریابی خود و بارهای جدید بویژه در مسیرها و محورهای کم ترافیک اتخاذ می کنند.

تین نیوز

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اعلام کرد: شرکتهای حمل ونقل ریلی تدابیر لازم را جهت تقویت بخش بازرگانی و بازاریابی خود و بارهای جدید بویژه در مسیرها و محورهای کم ترافیک اتخاذ می کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی با اشاره به موضوع ارزیابی عملکرد حمل بار توسط شرکت های حمل و نقل ریلی ، عنوان کرد: در این جلسه

دلایل کاهش حمل بار ریلی از مبادی حمل و راهکارهای افزایش حمل بار از ابتدای سال تا دوازدهم خرداد ماه سالجاری بررسی و عملکرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مقایسه و مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سیاست ارتباط مستمر با شرکتها و ارزیابی بازار ریلی از ابتدای سال با انجمن صنفی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، بیان کرد: در جلسه فوق، مهمترین مشکلات پیش روی شرکت های حمل و نقل ریلی شامل کاهش حجم بار ، افت چشمگیر عملکرد برخی شرکت ها، بالا بودن نرخ تعرفه ریلی در مقایسه با جاده و مشکلات مالی شرکت ها بررسی شد.

احمدی اظهار داشت : کنترل تعرفه ریلی در مقایسه با جاده در مسیرهای مهم موجود و برای بارهای جدید توسط اداره کل بازرگانی، برنامه ریزی شرکتهای حمل و نقل ریلی برای خروج سریعتر واگنهای تعمیری از خطوط تعمیر و اجرای برنامه سالانه تعمیرات اساسی از جمله تصمیم هایی بود که در این جلسه گرفته شد.

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اضافه کرد: طی این جلسه مقرر شد شرکتهای حمل ونقل ریلی تدابیر لازم جهت تقویت بخش بازرگانی و بازاریابی خود و بارهای جدید بویژه در مسیرها و محورهای کم ترافیک که اداره کل بازرگانی و بازاریابی اعلام داشته، اتخاذ کنند.

همچنین اداره کل بازرگانی اعلام کرد، طرح افزایش حجم بار ماهانه نسبت به متوسط ماهانه مدت مشابه سال قبل هر شرکت را با اعمال تسهیلاتی از قبیل افزایش مدت اعتبار بازپرداخت حق دسترسی و اعمال تخفیفات ویژه جهت جذب بارهای جدید بالاخص در مسیرهای کم ترافیک را در دست مطالعه و تصویب دارد.

گفتنی است؛ برای جلسه های آتی مقرر شد عملکرد شرکتهای حاضر در جلسه در قالب سربرگ عملکرد هر شرکت به تفکیک مشتری (صاحبان کالا)، نوع کالا، نوع واگن، سهم از بازار در درآمد، تناژ و تن – کیلومتر مورد ارزیابی دقیق تری قرار گیرد.

یادآور می شود؛ جلسه فوق با حضور ۴ شرکت حمل و نقل ریلی بهتاش سپاهان، ریل پرداز سیر ، آسیا سیر ارس و توکاکشش و با حضور دبیر محترم انجمن صنفی و نماینده اداره کل سیر و حرکت برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.