| کد خبر: 224665 |

کمبود لاستیک برای رانندگان و برخورد با محتکران

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: همچنان با کمبود لاستیک در کشور برای عرضه به رانندگان مواجه هستیم و برخورد جدی با محتکران لاستیک ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: همچنان با کمبود لاستیک در کشور برای عرضه به رانندگان مواجه هستیم و برخورد جدی با محتکران لاستیک ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، چندی پیش رانندگانی که بر اساس پیماشی که داشتند، مشمول سهمیه لاستیک به نرخ دولتی شده بودند، نسبت به اینکه نمی‌توانند حواله دریافتی خود را تبدیل به لاستیک کنند، گلایه داشتند و نهایتا با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی پرونده این متخلفان و احتکارکنندگان لاستیک به مراجع قضایی رفت.

داریوش باقر جوان - مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای- درباره آخرین وضعیت عرضه لاستیک و پرونده محتکران لاستیک به ایسنا، گفت: بر اساس پرونده‌های تشکیل شده برخورد با محتکران لاستیک ادامه دارد و مشکل رانندگان مورد نظر با تغییر حواله برطرف شده است.

وی تاکید کرد: مسلما کسانی که در چنین شرایطی دست به این تخلفات می‌زنند و در نظم کشور اخلال ایجاد می‌کنند باید شناسایی شده و برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد که اقدامات لازم در این راستا در حال پیگیری است و از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت عرضه لاستیک در بازار ادامه داد: هم اکنون وضعیت مناسبی در این زمینه نداریم و با کمبود لاستیک مواجه هستیم که این مسئله در حوزه لاستیک‌های وارداتی و تولید داخل صدق می‌کند.

باقر جوان اظهار کرد: پیگیری‌های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه برای حل این مشکل بازار و رانندگان ادامه دارد و هفته آینده جلسه‌ای با حضور تامین کنندگان لاستیک داریم که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    آقای رییس حل نمیشود

  • راننده ترانزیت 0 0

    آقای رییس حل نمیشود چون اجماعی بر حل آن نیست . مافیای لاستیک چنان بر این حوزه پیچیده که رفع آن خیلی سخت است