| کد خبر: 199058 |

بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی زیرپوشش طرح ابرار قرار گرفت

بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی زیرپوشش طرح ابرار قرار گرفت.

تین نیوز

با ادامه طرح اقدام ملی برای آسفالت راه‌های روستایی (طرح ابرار) در آذربایجان غربی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی استان زیرپوشش طرح ابرار قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: هم‌اکنون طرح ابرار در قالب ۱۹ پروژه در روستا‌های ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی شامل شهر‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پلدشت، پیرانشهر، تکاب، چالدران، خوی، سردشت، سلماس، شاهیندژ، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده اجرا می‌شود که پروژه ثمبه–قالو در شهرستان بوکان دارای ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و سایر پروژه‌ها نیز و در مرحله فرآیند برگزاری تشریفات مناقصه جهت اجرای عملیات آسفالت هستند.

ارسلان شکری با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح ملی ابرار اظهار کرد: شهرستان‌های ارومیه، چالدران و مهاباد شهرستان‌هایی را شامل می‌شوند که بیشترین تعداد روستا‌های زیرپوشش طرح ابرار در مرحله نخست را دارا هستند.

او با اشاره به عملکرد این اداره کل در زمینه اجرای طرح ابرار تا کنون افزود: در حال حاضر ۸۵ کیلومتر از راه‌های ۲۰ روستا آماده آسفالت بوده و ۴۵ کیلومتر دیگر نیز در ۱۰ روستای دیگر در مرحله آماده سازی قراردارد.

شکری با اشاره به هدف اجرای طرح ملی ابرار در جهت خدمت به روستائیان افزود: ارزش ریالی این حجم از عملیات آسفالت راه‌های روستایی بیش از ۹۵ میلیارد ریال است که برای اجرای آن ۲۰۰ نفر از همکاران و ۱۵۰ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.