| کد خبر: 198429 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

۳۴۰۰ اتوبوس از استان ایلام به نقاط مختلف کشور اعزام‌شده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به حجم بالای تردد زائران از مرز مهران گفت: سه هزار و ۴۷۳ اتوبوس از استان به نقاط مختلف کشور اعزام‌شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به حجم بالای تردد زائران از مرز مهران گفت: سه هزار و ۴۷۳ اتوبوس از استان به نقاط مختلف کشور اعزام‌شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رادیو اربعین، نور اله دلخواه بابیان اینکه سرعت بخشی به حمل‌ونقل زائران از پایانه‌های مسافربری تا استان‌های محل سکونت زائران در دستور کار است، اظهار داشت: سه هزار و ۴۷۳ اتوبوس از استان ایلام به نقاط مختلف کشور اعزام‌شده است و در حال جابه‌جایی زائران اربعین هستند.

وی با تأکید بر اینکه این آمار با سال گذشته قابل‌مقایسه نیست، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۰ اتوبوس دپو شده در پایانه برکت مستقر است و اتوبوس‌هایی که حرکت کردند در کمتر از ۷۲ ساعت دیگر به استان ایلام بازمی‌گردند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد زائران در مسیر ورود به مرز بیش از آمار خروجی زائران از مرز مهران است، افزود: زائرانی که از سایر مرزهای کشور خارج شدند برای ورود به کشور مرز مهران را انتخاب کردند که این امر نیازمند تمهیدات ویژه برای حمل‌ونقل زائران است.

دلخواه بابیان اینکه نظارت مستمر بر عملکرد پایانه‌ها و رانندگان وجود دارد و با مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی انجام می‌شود، یادآور شد: مشکلات زائرانی که منتظر اتوبوس هستند تا ساعاتی دیگر رفع می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: رادیو اربعین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.