| کد خبر: 190316 |

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

تعیین تکلیف برای مجتمع های خدماتی بین راهی نامطلوب

مجتمع های خدماتی بین راهی نامطلوب تعیین تکلیف می شوند.

تین نیوز

 معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش تین نیوز و به نقل از مهر، مسعود قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه در همین راستا ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از جمله تأکیدات مورد نظر این طرح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: از این رو با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه متشکل از نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل شده است.

قاسمی بیان داشت: این کمیته به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید می کنند.

آمادگی ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی برای استقبال از مسافران تابستانی

وی اضافه کرد: در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: همچنین به منظور کمبود استراحتگاه ها با کمک دهیاری ها و بخشداری استراحتگاه‌های موقت، سایبان موقت و سکوی نماز در راههای کویری استان ایجاد شده است.

قاسمی یادآور شد: علاوه بر این سامانه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است.

به گفته وی در تابستان امسال ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی استان آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.