| کد خبر: 192912 |

◄ احداث 7 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

عملیات اجرایی 7 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی 7 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی، علی زندی‌فر با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست احداث راهداری استان مرکزی بیان کرد: از بین پروژه‌های متعدد اداره کل راهداری در استان در حال حاضر 7 راهدارخانه در نقاط مختلف استان در حال ساخت است.

وی با اشاره به انجام عملیات اجرایی راهدارخانه دو راهی شازند با متراژ 500 متر مربع در دو طبقه در کیلومتر 15 محور اراک – توره، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را تا کنون 7 میلیارد ریال دانست که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

زندی‌فر افزود: در حال حاضر احداث راهدارخانه زالیان در کیلومتر 70 محور اراک-بروجرد در مساحتی به وسعت 500 متر مربع در حال اجراست که تا پایان شهریورماه در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید و اعتبار احداث این پروژه 3 میلیارد هفتصد میلیون ریال برآورد شده است.

وی دیگر پروژه در دست احداث را راهدارخانه گلدشت در کیلومتر 55 محور اراک- سلفچگان با اعتبار یک میلیاردریال دانست که در حال حاضر به مرحله سفت کاری رسیده است و گفت: در کنار این پروژه عملیات اجرایی راهدارخانه قره‌کهریز در کیلومتر 25 محور خمین – الیگودرز(انتهای حوزه استحفاظی) و راهدارخانه قیطانیه که در سال جاری تکمیل دیوار راهدارخانه در حال انجام است وی اضافه کرد: برای راهدارخانه رازقان در محور مامونیه - خشکرود با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان عملیات بهسازی انجام شده است.

زندی‌فر اظهار کرد: در کنار پروژه‌های در دست اقدام، عملیات اجرایی احداث آشیانه ماشین‌آلات سنگین و یک انبار شن و نمک راهدارخانه پرندک، کیلومتر 70 آزادراه ساوه-همدان با وسعت 2 هزار مترمربع آغاز شده است که پیش بینی می شود با اعتبار15 میلیارد ریال ظرف مدت شش ماه با اتمام برسد.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.