| کد خبر: 187206 |

◄ خسارت ۸۳۰ میلیارد ریالی سیلاب اخیر به راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی

بارش‌ها و سیلاب اخیر ۸۳۰ میلیارد ریال به راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی خسارت وارد کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر ۸۳۰ میلیارد ریال به راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی خسارت وارد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، علی زندی‌فر در خصوص آسیب‌های وارد شده به راه‌های استان پس از سیل بیان کرد: بیشترین میزان خسارت وارد شده به راه‌های آسفالته و ابنیه های فنی مربوط به شهرستان تفرش معادل ۱۶۴ میللیارد ریال  در رتبه اول و ساوه با ۱۵۶ میلیارد ریال در جایگاه دوم شهرستان‌های آسیب‌دیده قرار دارد.

وی افزود: دربحث آسیب به راه‌های شوسه بیشترین خسارت با ۴۰ کیلومتر به راههای شوسه شهرستان تفرش وارد شده و پس از آن شهرستان زرندیه  با ۳۰ کیلومتر بیشترین آسیب را متحمل شده است.

زندی‌فر رقم خسارت وارد شده به راه‌های آسفالته و شوسه استان مرکزی را در مجموع ۶۱۰  میلیارد  ریال دانست و در خصوص دیگر خسارات وارد شده گفت: چهار مورد تخریب کامل ابنیه‌های راهداری در شهرستان‌های زرندیه، ساوه و دلیجان و شهر غرق‌آباد رخ داد که مجموع خسارت ریالی آن همراه با جمع خسارات وارد بر کل ابنیه های استان  برابر با ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در همه شهرستان‌های استان  به ابنیه‌های راهداری خسارت وارد شده است به طوری که ۱۰ مورد خسارت ابنیه در خنداب، ۳ مورد خسارت در زرندیه، ۶۵ مورد خسارت در خمین،۱۲ مورد خسارت در تفرش، ۶ مورد در غرق‌آباد، ۲۵ مورد در محلات، ۴۴ مورد در شازند، ۷ مورد در ساوه، ۶ مورد در آشتیان، ۱۰ مورد در کمیجان، ۳ مورد در اراک و یک مورد خسارت در فراهان برجای مانده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خسارت وارد شده به ۱۹۲ ابنیه مذکور را ۲۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: در سیل اخیر نیز ۴ دستگاه خودروی سبک، ۳۸ دستگاه خودروی نیمه‌سنگین و ۲۰ دستگاه خودروی سنگین دچار آسیب شده است که ۱۷ میلیارد ریال خسارت بر جای مانده است.

وی افزود: در کنار آسیب به راه‌ها، ابنیه‌ها و ماشین‌آلات، ساختمان‌های راهداری در شهرستان تفرش، خمین و غرق‌آباد نیز دچار خسارت شدند که برآورد خسارت صورت گرفته برابر با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

زندی‌فر خسارت وارد شده به راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مرکزی در بارش و سیلاب اخیر را نزدیک به ۸۳۰ میلیارد ریال دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.