| کد خبر: 192571 |

آمادگی مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی

رتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.

تین نیوز

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی 27 مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، مسعود قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقاء یابد.

 وی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

 وی همچنین ایجاد استراحتگاه‌های موقت در طول راهها با کمک دهیاریها و بخشداریها و ایجاد سایبان موقت و سکوی نماز در راههای کویری استان را یکی از برنامه های مهم برای جبران کمبود استراحتگاهها در محورهای کویری استان عنوان نمود.

قاسمی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان ‌جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است. ضمناً در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی شماره تماس مدیر داخلی آن مجتمع جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان گرامی در دسترس است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.