| کد خبر: 179116 |

در آستانه 1 دی‌ماه روز راهدار:

مراسم تجلیل از خدمات راهداران برگزار می‌شود

در سال ۶۲ با صدور فرمانی از سوی امام‌خمینی کامیون‌ها و تریلی‌های زیادی برای تخلیه بارها اعزام شدند. با این فرمان و اعزام کامیون‌ها مشکل تجمع کالاهای وارداتی و نوبت‌های طولانی تخلیه کشتی‌ها در بنادر به‌مرور برطرف شد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز به مناسبت قدردانی از تلاش‌گران عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای و به مناسبت 26 آذر روز حمل‌ونقل و رانندگان که یادآور حماسه‌آفرینی فعالان این بخش است و هم‌چنین تجلیل از خدمات راهداران در آستانه یکم دی‌ماه روز راهدار ؛ مراسمی با میزبانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

در همین راستا این مراسم روز سه‌شنبه 27 آذرماه با حضور مقامات کشوری، مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش‌خصوصی و هم‌چنین پیش‌کسوتان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز در آذرماه سال ۱۳۶۲، تعداد کشتی‌های منتظر تخلیه در بنادر ایران به حدود ۱۰۰ فروند رسیده بود که مشکلات زیادی را برای  حمل و نقل ایران به بار آورده بود.

بر همین اساس در سال ۶۲ با صدور فرمانی از سوی امام‌خمینی کامیون‌ها و تریلی های زیادی برای تخلیه بارها اعزام شدند. با این فرمان و اعزام کامیون‌ها مشکل تجمع کالاهای وارداتی و نوبت‌های طولانی تخلیه کشتی‌ها در  بنادر به‌مرور برطرف شد.

۱۴ سال پس از زمان صدور این فرمان، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری وقت روز ۲۶ آذر به‌عنوان روز حمل‌ونقل شناخته شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.