| کد خبر: 178918 |

◄ نشست هم‌اندیشی پیش‌کسوتان صنوف حمل‌ونقلی

حمل‌ونقل کلید ویژه اقتصادی جامعه است و در ارتباط با جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند زیرا که معیشت جامعه از مبدا تا مقصد حمل‌ونقل است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، نشستی با حضور پیشکسوتان صنعت حمل‌ونقل، هیئت‌مدیره صنوف شرکت‌های داخلی کالا و مسافر، رانندگان وسایط نقلیه سنگین کالای شهرستان بندرعباس، هیئت‌مدیره انجمن سواری کرایه، معاونین مسئولان حوزه حمل‌ونقل برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقر جوان هفته وحدت را که به مناسبت میلاد باسعادت نبی‌اکرم است را گرامی داشت و گفت: وحدت یعنی یکی شدن، برادری، انسجام و وحدت جمعی مهم‌ترین مسئله امت اسلامی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به همین منظور از پیش‌کسوتان حمل‌ونقل که به‌صورت معنوی یاور اداره‌کل بوده‌اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است که استان هرمزگان، بندر شهید رجایی و باهنر که قلب کشور است را با تلاش‌ها و متحد بودن و هم‌اندیشی به جلو ببریم.

وی افزود: با توجه به تحریم‌هایی که در سطح کشور پیش‌آمده و دربرگیرنده استان‌ها و قطعا سایر آحاد جامعه و سیستم‌های دولتی هستند، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و موسسات، انجمن‌ها کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند امید است در بحث حمل‌ونقل و جاده‌ای از نقطه نظرات پیش‌کسوتان بهره‌مند شویم تا بتوانیم با تلاش و متحدشدن صنعت حمل‌ونقل را رونق دهیم.

در ادامه ابوطالب جوادی به نمایندگی از پیش‌کسوتان صنعت حمل‌ونقل سخنان خود را با عرض تبریک هفته وحدت آغاز کرد و گفت: در قرآن کریم شتر وسیله‌ای برای حمل‌ونقل زمینی بیان‌شده است و حضرت پیغمبر برای اداره امورتجاری خود از شتر استفاده می‌کرده است.

وی افزود: حمل‌ونقل کلید ویژه اقتصادی جامعه است و در ارتباط با جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند زیرا که معیشت جامعه از مبدا تا مقصد حمل‌ونقل است.

 ابوطالب جوادی عنوان کرد: صاحبان این جاده و تامین جاده و اقتصاد مملکت بر دوش صنعت حمل‌ونقل است ولی متاسفانه در امور اقتصادی به آن اهمیت داده نمی‌شود به همین دلیل در جلسات حضور فعالان و مسئولان حمل‌ونقل جهت پیشبرد هر چه‌بهتر اقتصاد جامعه و جلوگیری از مشکلات الزامی است.

در ادامه جلسه حاضران به ارائه سوالات و نقطه نظرات در خصوص مباحث مختلف پرداختند و مسئولان اداره‌کل با صبر و بردباری و با شفاف‌سازی آن‌ها پاسخ مناسب دادند در پایان ابوطالب جوادی از داریوش باقر جوان به عنوان مدیر جوانبخت یاد کرد و بابت حمایت و کنترل صحیح اعتصابات پیش‌آمده و جلب رضایت رانندگان زحمت‌کش و اخلاق حسنه و حسن‌نیت که همکاری لازم را با شرکت حمل‌ونقل داشته است تشکر و قدر قدانی کرد.

بنا براین گزارش، در این جلسه در این جلسه از 10 تن از پیش‌کسوتان صنعت حمل‌ونقل در حوزه مسافر، کالا و رانندگان وسایط‌نقلیه سنگین شهرستان بندرعباس و پیش‌کسوتان در صنف حمل‌ونقل سواری کرایه استان با اهدا لوح و هدایایی به‌رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.