| کد خبر: 177390 |

◄ تقدیر رودباری از تلاش راهداران قم

مدیرکل راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تعامل سازنده راهداری با پلیس راه و رسانه‌ها موجب ارائه خدمات بهتر در مواقع بحرانی می شود.

تین نیوز

محمد رودباری، مدیرکل راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تعامل سازنده راهداری با پلیس راه و رسانه‌ها موجب ارائه خدمات بهتر در مواقع بحرانی می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل استان قم، رودباری در سفر به استان قم از راهدارخانه ها و بخش‌های مختلف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها، امکانات و میزان آمادگی راهداران را در راهدارخانه‌های شهید سعادتمند و سنبل‌آباد در سلفچگان و نیز اداره ماشین آلات راهداری قم مورد ارزیابی قرار داد.

رودباری ضمن تقدیر از جوانگرایی در حوزه راهداری قم خواستار رقابت سازنده راهداران در بخش‌های مختلف با یکدیگر شد.

وی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته هواشناسی در زمینه بارش های سال جاری خاطرنشان کرد: امسال راهداری به صورت ویژه باید مورد توجه همه استان‌ها به ویژه قم که شاهراه ارتباطی مرکز کشور است قرار بگیرد.

مدیرکل راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه لازم است و معاونان راهداری استان های همجوار و جلسات منظمی با یکدیگر داشته باشند افزود: این جلسات موجب هماهنگی‌های بیشتر در مواقع بحرانی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات راهداری باید همیشه آماده به کار باشند عنوان کرد: این مسئله در فصل‌های پاییز و زمستان که میزان بارش‌ها و به تبع آن احتمال بسته شدن جاده ها بیشتر است اهمیت بیشتری دارد.

رودباری گفت: تعامل سازنده با پلیس راه و ارتباط گسترده با رسانه‌ها به ویژه در مواقع بحرانی موجب اطلاع‌رسانی بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران جاده‌ای می‌شود.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت پیمانکاران در ارائه خدمات جاده ای افزود: لازم است در هر استان برنامه‌ریزی مدونی برای اولویت‌بندی محورهای اصلی و فرعی به منظور بازگشایی در مواقع بحرانی صورت بگیرد.

ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نیز در جریان این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل پرداخت.

او با اشاره به بارندگی های سال گذشته خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران قم هیچ راهی در سال گذشته در سطح استان بسته نشد.

جمالی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم علاوه بر انجام وظایف در حوزه استحفاظی خود به کمک استان‌های همجوار نیز شتافت خاطرنشان کرد: امسال هم با توجه به پیش بینی های هواشناسی آمادگی کاملی برای ارائه خدمات در سطح جاده‌های استان قم و کمک به استان های همسایه در این اداره کل وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.