| کد خبر: 176538 |

◄ توزیع 15هزار لاستیک بین کامیون‌داران خوزستانی

در پی طرح تامین لاستیک کامیون‌های فعال در حمل‌ونقل جاده‌ای بار از 15 مرداد حدود پنج‌هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران خوزستانی توزیع‌شده است.

تین نیوز

در پی طرح تامین لاستیک کامیون‌های فعال در حمل‌ونقل جاده‌ای بار از 15 مرداد حدود پنج‌هزار حلقه لاستیک در بین کامیون‌داران خوزستانی توزیع‌شده است. غلام‌عباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اعلام این خبر گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت به صورت جداگانه به هر استان سهمیه‌ای را تخصیص و عاملان فروش را تعیین می‌کند و رانندگان بر اساس کارکردی که داشته‌اند حواله‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، بهرامی‌نیا افزود: ما به صورت مرتب و هفتگی، توزیع لاستیک را در تمام شهرستان‌های خوزستان برعهده داریم که این توزیع وابسته به سه عامل تعداد لاستیک‌های وارداتی، سطح تولید کارخانجات داخلی و هم‌چنین کارکرد کامیون‌داران است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با تاکید بر امکان متفاوت بودن آمار توزیع تصریح کرد: به نسبت سهمی که وزارت صنعت معدن و تجارت برای استان ها تعیین کرده است، سهمیه به آن استان تخصیص پیدا می‌کند که بر اساس این مطلب ممکن است ما هفته‌ای ۴۰۰ حلقه لاستیک توزیع کنیم اما در هفته بعدازآن شاهد توزیع یک‌هزار و ۱۰۰ حلقه لاستیک باشیم.

او افزود: تعداد خودروها، وسایل نقلیه، کامیون‌ها و اتوبوس‌هایی که در سطح استان وجود دارد همگی درروند تخصیص سهمیه مؤثر هستند.

به دلیل تحریم‌های آمریکا، مشکلات قانون‌گذاری در وزارت صنعت و همچنین کاهش تولید کارخانه جات لاستیک‌سازی داخلی، لاستیک کامیون و اتوبوس به شدت در بازار نایاب و گران شد. به همین دلیل پس از بررسی درخواست اتحادیه‌های کامیون‌داران وزارت راه و صنعت با کمک هم تصمیم به تأمین لاستیک و برخی قطعات مصرفی برای کامیون‌داران گرفتند که تاکنون به‌کندی پیشرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.