| کد خبر: 172618 |

◄ مردم، مشکلات راه‌ها را به سامانه 141 گزارش کنند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، عنوان کرد: از مردم و مسافران انتظار می‌رود هرگونه مشکل احتمالی در محورهای استان را با سامانه 141 به ما گزارش کنند.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی بابیان این‌که سامانه‌141 آماده پاسخگویی به کاربران راه‌ها است گفت: سامانه 141 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای است و در صورت انعکاس مشکلات، عوامل راهداری در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص و مشکلات اقدام می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌شمالی، امین بهزادنیا افزود: گشت‌های راهداری این اداره‌کل به‌صورت منظم در جاده‌ها حضورداشته و مشکلات و نواقص احتمالی را شناسایی و برای رفع آن اقدام می‌شود اما مسافران و کاربران جاده‌ها هم می‌توانند دراین‌باره با گزارش مشکلات، به حل آن کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مشکلات و نواقص که در فصل تابستان به این سامانه گزارش می‌شود نواقص و ایراد در روشنایی جاده‌ها، وجود نقص در تابلوها، تصادف حیوانات در جاده‌ها و یا وقوع حوادث ترافیکی است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در زمستان نیز یخ‌زدگی و لغزندگی سطح جاده عمده‌ترین علت تماس با سامانه 141 را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.