| کد خبر: 172025 |

رئیس مرکز مدیریت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

◄ رتبه برتر اداره مدیریت راه‌های خراسان شمالی در کشور

در ارزیابی‌های انجام‌شده، عملکرد اداره مدیریت راه‌ها در شاخص‌های مختلف در طول تیرماه این اداره را در جایگاه نخست استان‌های کشور قرار داده است.

تین نیوز

رتبه رئیس مرکز مدیریت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: اداره مدیریت راه‌های این اداره‌کل در ارزیابی‌های انجام‌شده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رتبه نخست را به دست آورد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری خراسان شمالی، امین بهزادنیا افزود: در ارزیابی‌های انجام‌شده، عملکرد اداره مدیریت راه‌ها در شاخص‌های مختلف در طول تیرماه این اداره را در جایگاه نخست استان‌های کشور قرار داده است.

بهزادنیا تصریح کرد: شاخص‌های ارزیابی‌شده در عملکرد شامل نگهداری و استفاده از تجهیزات هوشمند جاده‌ای از قبیل تردد شمارهای آنلاین، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف عبور و مرور، مدیریت ناوگان راهداری، به‌روزرسانی سامانه ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع جاده‌ای، تابلوهای پیام متغیر و تابلوی ترافیک نمای بر خط است.

وی خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های انجام‌شده از عملکرد تیرماه امسال، اداره مدیریت راه‌های این اداره‌کل رتبه نخست و در ارزیابی‌های سه‌ماهه اول سال در جایگاه ششم استان‌های کشور قرارگرفته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار، ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۲۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور، پنج دستگاه تابلو پیام متغیر و یک دستگاه تابلو ترافیک نمای بر خط در استان نصب و در حال بهره‌برداری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.