| کد خبر: 172110 |

◄ افتتاح دو پروژه مهم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل

دو پروژه مهم راهدارخانه بودالالو و پاسگاه پلیس راه اردبیل آستارا هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، در نشست روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور این دو پروژه مهم بااعتبار سه‌میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیـــل، علی رحمتی عضو شورای اداری اردبیل گفت: ساختمان جدید راهدارخانه بودالالو در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با زیربنای 800 مترمربع و بااعتبار هشت میلیارد ریال احداث‌شده است.

​رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل تسریع در انجام امورات راهداری، خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در فصول مختلف سال را ازجمله اهداف مهم احداث راهدارخانه بودالالو عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون 12 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان فعال هست.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل با اشاره به ساخت سه‌پاسگاه پلیس‌راه به‌صورت پیش‌ساخته در محورهای اردبیل سرچم، اردبیل آستارا و گرمی به بیله‌سوار مجموعا در زمینی به مساحت هشت‌هزار مترمربع و زیربنای هزار و 800 مترمربع بااعتبار 110‌میلیارد ریال افزود: پاسگاه پلیس‌راه محور اردبیل سرچم دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه محور اردبیل آستارا با زیربنای 600 مترمربع در زمینی به مساحت دوهزار مترمربع هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل حفظ و مراقبت از حریم راه‌ها را اولویت اصلی و خط قرمز اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـــل دانست و از روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها خواست بدون هیچ‌گونه تعارف و ملاحظه‌ای با متخلفان به‌شدت برخورد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت 12‌مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی و در حال احداث بودن 17‌مورد دیگر در محورهای استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت همه‌جانبه در چهارچوب قوانین و مقررات از سرمایه‌گذاران شاهد احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی که نقش عمده‌ای در ارائه خدمات به مسافران و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای دارند باشیم.

مهندس رحمتی بر همکاری و تعامل همه‌جانبه با پلیس تاکید کرد و گفت: ما با همه توان نسبت به انجام وظایف محوله در حوزه نگهداری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شبانه‌روز در میدان عمل باروحیه جهادی و انقلابی تلاش می‌کنیم و خدمت بی‌منت به مردم برای همه راهداران و مسئولان این اداره‌کل بالاتر و ارزشمندتر از هر پست، مقام و میز است.

وی خط‌کشی دوهزار و 500 کیلومتر از محورها و انجام روکش آسفالت در 256 کیلومتر از جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی را خاطرنشان کرد و از فرمانداران شهرستان‌ها خواست در تخصیص اعتبارات استانی راهداری اهتمام بسیار ویژه‌ای داشته باشند.

تاکید بر مراقبت و اورهال کردن ماشین‌آلات، آماده‌سازی راهدارخانه و دپوی نمک، بازدید مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، نظارت ویژه‌بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل، حضور روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها در بین رانندگان و حل مسائل و درخواست‌های آنان از دیگر محورهای مهم سخنان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در این نشست بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.