| کد خبر: 171408 |

◄ بهره‌برداری از پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک‌ماه آینده

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک ماه آینده و بهره‌‌برداری از این پروژه بزرگ استانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک ماه آینده و بهره‌‌برداری از این پروژه بزرگ استانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان گفت: ما چند پروژه بزرگ استانی را در دست افتتاح و بهره‌برداری داریم که تلاش می‌کنیم تمام این پروژه‌ها را با حضور مسئولان وزارت راه بهره‌برداری کنیم.

او با اشاره به اینکه درحال‌حاضر راهدارخانه بودالالو آماده بهره‌برداری شده و از امسال همکاران ما در این راهدارخانه مستقر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده با حضور منتظر معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این راهدارخانه را در ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۸۰۰ مترمربع زیربنا افتتاح خواهیم کرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از صرف بالغ‌بر یک میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این راهدارخانه خبر داد و بیان کرد: در کنار این پروژه سعی داریم تا پروژه پاسگاه پلیس‌راه اردبیل-آستارا که در چند روز آینده تکمیل می‌شود به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان بابیان اینکه قول احداث سه پاسگاه را در محورهای مواصلاتی اردبیل داده بودیم که هر سه پروژه با عنایت الهی احداث و در اختیار هم‌وطنان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پاسگاه اردبیل-آستارا، اردبیل-سرچم و گرمی-بیله‌سوار بود که پروژه پاسگاه گرمی-بیله‌سوار نیز درحال ساخت بوده و تا چند ماه آینده وارد فاز بهره‌برداری خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.