| کد خبر: 165671 |

◄ تولید فیلم‌های آموزش رانندگی در راهداری مازندران

در راستای ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی ، کاهش سوانح رانندگی ، فیلم‌های کوتاه آموزشی توسط روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهیه و منتشر شد .

تین نیوز

در راستای ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی ، کاهش سوانح رانندگی ، فیلم‌های کوتاه آموزشی توسط روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهیه و منتشر شد  .

رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت : این آثار باهدف ارتقاء و اعتلای فرهنگ ایمنی تولید می‌شود. درواقع آموزش فرهنگ ترافیک یکی از اساسی‌ترین مباحث مربوط به فرهنگ‌سازی و افزایش توجه و احترام به مقررات و قوانین ترافیکی در شهرها است و می‌توان آن را زیربنای تصمیمات و اقدامات بعدی در این زمینه دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، هوشنگ نصیری پرکوهی در خصوص اهداف تولید فیلم‌های مذکور اظهار داشت: ارتقا فرهنگ ترافیکی و ایمنی ، حساس سازی افکار عمومی و هدایت آن‌ها به سمت رفتارهای صحیح ترافیکی به‌منظور کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و خسارات مالی و معنوی ناشی از آن ، معرفی جایگاه حمل‌ونقل جاده‌ای در استانی همچون مازندران برای عموم مردم و برانگیختن حس ملی و مشارکت عمومی برای صیانت مطلوب از سرمایه‌های ملی ( جاده‌ها و علائم نصب‌شده و حریم راه‌ها) و ... جزء اهداف تعیین‌شده این اداره کل برای ساخت چنین برنامه‌ای بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.