| کد خبر: 158120 |

11 طرح راهداری شهرستان بجنورد توسط بخش خصوصی اجرا شد

مدیر شهرستان بجنورد با اعلام این خبر گفت: امسال طرح بوته کنی در محور شیروان به طول 120 کیلومتر به عرض 2 متر توسط پیمانکار بخش خصوصی با 185 میلیون ریال انجام شد .

تین نیوز
مدیر شهرستان بجنورد با اعلام این خبر گفت: امسال طرح بوته کنی در محور شیروان به طول 120 کیلومتر به عرض 2 متر توسط پیمانکار بخش خصوصی با 185 میلیون ریال انجام شد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌شمالی، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بجنورد افزود:طرح تسطیح و رگلاژ و پخش بیس محور پسرکانلو نیز به طول 2 کیلومتر با بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال انجام شد .

وی خاطرنشان کرد: طرح احداث و آسفالت (خاکبرداری ،خاکریزی ،اجرای آبرو لوله ای ) محور پیغو به طول 1150 متر با حدود 1.3 میلیارد ریال و پروژه ساخت و آسفالت گردنه بیو در محور بجنورد – شوقان به طول 700 متر با یک میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده طی امسال است.

وی افزود: طرح روکش مقطعی آسفالت محور بجنورد–سنخواست، اجرای دیوار ضامن جاده پیغو، پروژه دیوار برگشتی پل حمزانلو، خاکبرداری محور لنگر - قصر قجر، نگهداری روشنایی تونل ها و گردنه ها در حوزه استحفاظی، لکه گیری محورهای حوزه استحفاظی از جمله پروژه هایی است که توسط پیمانکار بخش خصوصی اجرا شده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بجنورد گفت: این اداره مسئولیت نگهداری 782 کیلومتر راه شامل 129 کیلومتر بزرگراه، 40 کیلومتر راه اصلی بین شهری، 65 کیلومتر راه فرعی بین شهری و 548 کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.