| کد خبر: 267054 |

بازسازی تمامی قطارها برای سفرهای نوروزی

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل مسافری گفت: در ایام نوروز برای افزایش جا به جایی مسافران، قطار های محلی و کمربندی را وارد کرده و افزایش خواهیم داد.

تین نیوز

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل مسافری گفت: در ایام نوروز برای افزایش جا به جایی مسافران، قطار های محلی و کمربندی را وارد کرده و افزایش خواهیم داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر بختیاری، رئیس انجمن حمل ونقل ریلی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ستاد هماهنگی قطار های نوروزی ۱۴۰۳ شرکت حمل و نقل ریلی رجا با انتصاب اعضا از سوی مدیرعامل این شرکت و برگزاری اولین جلسه آغاز به کار کرد.

 بختیاری با بیان اینکه امسال پیش بینی ها خیلی بهتر از سال گذشته بوده است، افزود: اگرچه نواقصی وجود دارد، اما علائم بهبود دیده می شود و امیدواریم این روند ادامه داشته و روحیه مطالبه گری را همچنان در شما شاهد باشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را در خور برند رجا به مسافران  ارائه دهیم.

وی برگزاری جلسات با نواحی را در بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایت مندی مسافران مؤثر دانست و بیان کرد: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش ها را نیز به سایر قطار ها اضافه کنیم.

وی افزود: در  ایام نوروز نظارت هرچه بیشتر بر راهبران  باید افزایش یابد و  پیگیری برنامه شست وشو و جرم گیری واگن ها، تأمین به موقع قطعات، تجهیز و نظافت خوابگاه، بهبود عملکرد کترینگ ها و توجه ویژه به قطار های کمربندی و محلی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او افزود: بازسازی قطار ها در حال انجام است و به روزرسانی قرارداد های لازم فنی  ضروری و لازم است تا با هماهنگی شرکت نوین و همکاران در امور نواحی، قطعات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز و ابزارآلات موردنیاز مأموران فنی هرچه سریع تر تهیه و به تمام نواحی ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.