| کد خبر: 226699 |

اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری تسریع شود

نماینده دشتی و تنگستان و عضو فراکسیون سواحل و بنادر مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود که اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری تسریع شود.

تین نیوز

نماینده دشتی و تنگستان و عضو فراکسیون سواحل و بنادر مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود که اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری تسریع شود.

به گزارش تین نیوز، غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه راه، راه آهن، بندر و… با مشکلات زیادی روبرو است و انتظار می‌رود که تلاش گسترده‌ای برای رفع این مشکلات و تأمین مطالبات مردم انجام شود.

وی با اشاره به نشست فراکسیون سواحل و بنادر مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: در این نشست مسائل و نیازهای استان بوشهر در حوزه بنادر را مطرح و خواستار همکاری در این زمینه شدیم.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه‌آهن بوشهر شیراز یکی از مطالبات اصلی مردم استان است و برای اقتصادی شدن بنادر استان بوشهر باید خط ریلی به این استان برسد.

وی خواستار تسریع در اجرای طرح راه‌آهن بوشهر شد و ادامه داد: بنادر استان بوشهر بدون وجود راه‌آهن نمی‌توانند وظایف اصلی خود را انجام دهند و باید در سریع‌ترین زمان به خط ریلی متصل شوند.

کرمی خواستار تسریع در تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل اسکله بندر خورشهاب شد و گفت: ساماندهی شناورهای استان بوشهر از مسائل مهمی است که باید در انجام آن سرعت بیشتری را شاهد باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.