| کد خبر: 194332 |

مترو هشتگرد در شهریورماه آماده بهره‌برداری است

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی مترو هشتگرد خبر داد و گفت: آمادگی کامل برای بهره‌برداری از این پروژه در شهریورماه امسال وجود دارد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی مترو هشتگرد خبر داد و گفت: آمادگی کامل برای بهره‌برداری از این پروژه در شهریورماه امسال وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی با بیان این‌که بدون احتساب سیگنالینگ مترو هشتگرد حدود 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد:‌ هم‌اکنون در مراحل نهایی کار به سر می‌بریم؛ به ویژه در بخش تجهیزات طی گفت‌وگو‌هایی که معاون مسکن و ساختمان وزیر راه داشته‌ایم در نظر است تا هماهنگی بیش‌تری با شرکت بهره‌بردار برای تحویل مترو انجام شود.

وی با بیان این‌که  شرکت بهره‌بردار باید برای بازدید از پروژه‌ و انجام تست در ایستگاه و همچنین خطوط و سایر زمینه‌ها اقدام کند، تصریح کرد:‌ شرکت بهره‌بردار مترو باید زمان بهره‌برداری را اعلام کند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران درباره بهره‌برداری مترو هشتگرد در شهریور امسال افزود: بخش عمده کار باقیمانده مربوط به خرید و نصب تجهیزات است که انجام شده و هم‌اکنون در بخش نصب تجهیزات هستیم.

طاهرخانی بیان کرد:‌ نصب تجهیزات زمان زیادی نمی‌خواهد، اما تأمین مالی فراوانی را نیازمند است که قطعا در یک ماه آتی برای بهره‌برداری آماده است. البته شرکت بهره‌بردار، شرکت مترو است که باید برای بهره‌برداری نهایی اعلام نظر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.